MS Windows
briani 27239
Hvordan fjerner man spørgsmål når IE7 star~
Fra : Preben Larsen

Dato : 05-09-07 00:08

Hej
Jeg vil gerne have fjernet spørgsmålene om standard Søgemaskine og Phishing
filter,
de kommer frem hver gang en bruger starter internet Explorer 7 op, når de
skal på nettet...
Det er irriterende og skolens elever bliver lidt forstyrret af det..
Vores maskiner er beskyttet mod ændringer, så spørgsmålet er der hver gang
maskinen tændes

Jeg ville gerne kunne slå det fra i Group Policy eller noget lignende,
men kan ikke finde stedet ...

mvh
Preben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-09-07 11:26

Den 05-09-07 01.07 skrev Preben Larsen følgende:

> Vores maskiner er beskyttet mod ændringer, så spørgsmålet er der hver gang
> maskinen tændes

Mon ikke du skal slå beskyttelsen fra, vælge det ønskede på siden og så
slå beskyttelsen til igen.

Du kan sagtens ændre indstillingen i registreringsdatabasen, men det vil
nok ikke ændre på tingene, medmindre beskyttelsen er slået fra:
Åbn registreringsdatabasen og søg efter "runoncecomplete", ændr
Værdidata fra 0 til 1.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Preben Larsen

Dato : 05-09-07 13:59

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Selvfølgelig skal maskinerne være åbne for at lave en ændring,
det jeg er lidt irriteret over er at jeg kan lave det i en bruger, men den
næste får spørgsmålet også..
OK, jeg glemte lige at bemærke at jeg har lavet en udrulning af Image til
klasserne... GHOST

Jeg kigger lige efter runoncecomplete i regedit i morgen..
Kan jeg finde stedet kommer det ind i loginscript..
mvh
Preben