MS Windows
briani 27239
Windows Movie Maker problem
Fra : Blob

Dato : 03-09-07 00:03

Jeg har pludselig fået et problem med Windows Movie Maker. Der kommer et
skilt med den velkendte tekst:

*Windows Movie Maker har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden.

Klikker jeg videre får jeg følgende oplysninger:

*Fejlsignatur:
*AppName: moviemk.exe AppVer: 2.1.4026.0 ModName: qedit.dll
*ModVer: 6.5.2600.2180 Offset: 0001b2af

Jeg har prøvet at geninstallere SP2 uden held.
Jeg har WindowsXP prof
Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe. Den har ellers fungeret
upåklageligt indtil nu.

Mvh Frits

Fra : Klaus H

Dato : 03-09-07 15:16

"Blob" <blob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har WindowsXP prof
> Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe. Den har ellers fungeret

Prøv at gendanne maskinen som dan var før et par af de sidste opdateringer.

Klaus H

Fra : Blob

Dato : 03-09-07 23:34

"Klaus H" <hebs.ud@6705e.dk> skrev i en meddelelse

> "Blob" <blob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at gendanne maskinen som dan var før et par af de sidste
> opdateringer.
>
> Klaus H
Det var også min tanke, men desværre har jeg slået muligheden fra på et
eller andet tidspunkt (tåbeligt)
Mvh Frits