Opskriftsdatabase
Fra : Kasper Eulert

Dato : 04-09-07 08:56

Hej
Jeg vil gerne lave en opskriftsdatabase på min hjemmeside hvor delse
jeg selv men også brugerne kan ligge opskrifter ind.
Men jeg vil godt have det kørt lidt mere smart end at jeg manuelt skal
lave en side i html hvergang nogen mailer en opskrift.
Er der nogen der ved om man kan få et script til en sådan database
eller har ide til hvordan det kan gøres.
Jeg kan godt finde nogenlunde ud af .asp men er på ingen måde prof.
Mvh
Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-07 09:41

"Kasper Eulert" <ke@kaffe-cafe.dk> skrev
> [...]
> eller har ide til hvordan det kan gøres.
> Jeg kan godt finde nogenlunde ud af .asp men er på ingen måde prof.

Der findes utallige steder med gratis asp scripts...
eks: http://www.hotscripts.com/ASP
Bjarne