/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Madeliene - stavet forkert? --- forældrene~
Fra : Konrad


Dato : 29-08-07 22:38

Alle kender Madeline-sagen.

Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har passet
på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.

Hvad mener I?




 
 
Sten Schou (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 29-08-07 22:54


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:46d5e719$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> Alle kender Madeline-sagen.
>
> Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har
> passet
> på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
>
> Hvad mener I?

Den lugter ihvertfald den sag.

Hilsen Sten


Bertel Brander (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 29-08-07 23:00

Konrad skrev:
> Alle kender Madeline-sagen.
>
> Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har passet
> på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
>
> Hvad mener I?

Spørgsmålet er om forældrene har gjort hvad der kunne
forventes for at passe på deres barn eller om de har
handlet uforsvarligt.

At et barn stjæles betyder ikke automatisk at forældrene
er skyldige. Uanset hvor meget forældre passer på deres
børn kan man aldrig garantere at børn ikke bliver
stjålet.

Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
ikke skyldige i mine øjne.

Sten Schou (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 29-08-07 23:06


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
> ikke skyldige i mine øjne.

Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?

Hilsen Sten


Konrad (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 29-08-07 23:10

Sten Schou wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
>> ikke skyldige i mine øjne.
>
> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
> byen?

Ja, det er for vildt. Jeg har ikke selv børn, men ift det jeg kan se med
mine søstre er det helt utænkeligt.
Det stinker til maks



Bertel Brander (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 29-08-07 23:12

Sten Schou skrev:
>
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
>> ikke skyldige i mine øjne.
>
> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?

De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
de gik ned i hotellets restaurant for at spise.

Konrad (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 29-08-07 23:14

Bertel Brander wrote:
> Sten Schou skrev:
>>
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
>>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
>>> ikke skyldige i mine øjne.
>>
>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
>> byen?
>
> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.

Ja, angiveligt.



Bertel Brander (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 29-08-07 23:24

Konrad skrev:
> Bertel Brander wrote:
>> Sten Schou skrev:
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
>>>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
>>>> ikke skyldige i mine øjne.
>>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
>>> byen?
>> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
>> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
>
> Ja, angiveligt.

Det er det de selv har fortalt, jeg har ikke
set tungtvejende beviser for andet.
Da jeg skrev at de var uskyldige var det med
den forudsætning at det var det de havde
gjort.
Der kan naturligvis godt dukke beviser op for
at sagen hænger anderledes sammen.

Konrad (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 30-08-07 13:13


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46d5f1e4$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Konrad skrev:
> > Bertel Brander wrote:
> >> Sten Schou skrev:
> >>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> >>> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >>>
> >>>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
> >>>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
> >>>> ikke skyldige i mine øjne.
> >>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
> >>> byen?
> >> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
> >> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
> >
> > Ja, angiveligt.
>
> Det er det de selv har fortalt, jeg har ikke
> set tungtvejende beviser for andet.

Bankrøveren: Jeg gik ind i banken for at hæve penge.

Bertel : Det er det han selv har fortalt, jeg har ikke set tungtvejende
beviser for andet.




Bertel Brander (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 30-08-07 18:21

Konrad skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:46d5f1e4$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Konrad skrev:
>>> Bertel Brander wrote:
>>>> Sten Schou skrev:
>>>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>>>> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>>>
>>>>>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
>>>>>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
>>>>>> ikke skyldige i mine øjne.
>>>>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
>>>>> byen?
>>>> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
>>>> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
>>> Ja, angiveligt.
>> Det er det de selv har fortalt, jeg har ikke
>> set tungtvejende beviser for andet.
>
> Bankrøveren: Jeg gik ind i banken for at hæve penge.

Bankrøvere er pr. definition kriminelle, det samme
kan man ikke sige om forældre. Din sammenligning
holder ikke.

Tony (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-08-07 23:23


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Sten Schou skrev:
>>
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:46d5ec4a$0$69121$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>> Ud fra hvad jeg har læst, mener jeg at forældrene
>>> har gjort hvad der kunne forventes, og de er dermed
>>> ikke skyldige i mine øjne.
>>
>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?
>
> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.

Så har man måske også hørt om, at døren var brudt op ?

Tony



John (29-08-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-08-07 23:37

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Så har man måske også hørt om, at døren var brudt op ?

Nej. Link?

John



Sten Schou (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 29-08-07 23:24


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.

Jeg har rejst det halve af kloden rundt med mine børn, og jeg har aldrig
gjort noget lignende.

Hilsen Sten


Konrad (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 29-08-07 23:42


"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
news:46d5f1f0$0$8692$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> > De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
> > de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
>
> Jeg har rejst det halve af kloden rundt med mine børn, og jeg har aldrig
> gjort noget lignende.

Netop. Har du nogensinde spist på restaurant uden dine børn vidste præcist
hvad du foretog dig? Og omvendt?




Sten Schou (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 30-08-07 00:08


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:46d5f633$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...


> Netop. Har du nogensinde spist på restaurant uden dine børn vidste præcist
> hvad du foretog dig? Og omvendt?

Nej. Når man er borte fra velfærdsDanmark må man selv tage et ansvar.

Hlsen Sten


Bertel Brander (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 29-08-07 23:45

Sten Schou skrev:
>
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
>> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
>
> Jeg har rejst det halve af kloden rundt med mine børn, og jeg har aldrig
> gjort noget lignende.

Det er også på kanten af hvad jeg kunne finde på,
men spørgsmålet er stadig om forældrene har
gjort sig skyldige i noget kriminelt.
Set i bakspejlet er det ret let at fordømme forældrene,
men mon de har gjort noget som andre ikke kunne gøre?

Tony (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-08-07 23:51


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46d5f6f4$0$69285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Sten Schou skrev:
>>
>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>>> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
>>> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
>>
>> Jeg har rejst det halve af kloden rundt med mine børn, og jeg har aldrig
>> gjort noget lignende.
>
> Det er også på kanten af hvad jeg kunne finde på,
> men spørgsmålet er stadig om forældrene har
> gjort sig skyldige i noget kriminelt.
> Set i bakspejlet er det ret let at fordømme forældrene,
> men mon de har gjort noget som andre ikke kunne gøre?

Jeg håber sandelig ikke andre forældre, kunne finde på at lade deres små
børn ligge uden opsyn på et hotelværelse.
Det er ret uansvarligt.

Tony



Bertel Brander (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 30-08-07 00:13

Tony skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:46d5f6f4$0$69285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> Sten Schou skrev:
>>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>>
>>>> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
>>>> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
>>> Jeg har rejst det halve af kloden rundt med mine børn, og jeg har aldrig
>>> gjort noget lignende.
>> Det er også på kanten af hvad jeg kunne finde på,
>> men spørgsmålet er stadig om forældrene har
>> gjort sig skyldige i noget kriminelt.
>> Set i bakspejlet er det ret let at fordømme forældrene,
>> men mon de har gjort noget som andre ikke kunne gøre?
>
> Jeg håber sandelig ikke andre forældre, kunne finde på at lade deres små
> børn ligge uden opsyn på et hotelværelse.

Spørgsmålet er hvor går grænsen?

Hvis jeg er på højfjeldshotel i Norge og lader
min 8 årige sove alene i et aflåst værelse en
halv time er det så ok?

Er det ok at lade et barn på 4 sidde alene i bilen
men man betaler på benzintanken? Hvis det var i
Portugal?

For nogle år siden var der en dansker der fik problemer
i New York fordi hun lod sit spædbarn sove udenfor
i barnevogn mens hun selv gik på cafe, var det ok?
Ville det være ok i Vejle?

Konrad (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 30-08-07 00:17


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46d5fd6e$0$22901$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Tony skrev:
> > "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> > news:46d5f6f4$0$69285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >> Sten Schou skrev:
> >>> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> >>> news:46d5ef13$0$69131$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >>>
> >>>> De lod deres barn sove i et aflåst hotelværelse mens
> >>>> de gik ned i hotellets restaurant for at spise.
> >>> Jeg har rejst det halve af kloden rundt med mine børn, og jeg har
aldrig
> >>> gjort noget lignende.
> >> Det er også på kanten af hvad jeg kunne finde på,
> >> men spørgsmålet er stadig om forældrene har
> >> gjort sig skyldige i noget kriminelt.
> >> Set i bakspejlet er det ret let at fordømme forældrene,
> >> men mon de har gjort noget som andre ikke kunne gøre?
> >
> > Jeg håber sandelig ikke andre forældre, kunne finde på at lade deres små
> > børn ligge uden opsyn på et hotelværelse.
>
> Spørgsmålet er hvor går grænsen?
>
> Hvis jeg er på højfjeldshotel i Norge og lader
> min 8 årige sove alene i et aflåst værelse en
> halv time er det så ok?
>
> Er det ok at lade et barn på 4 sidde alene i bilen
> men man betaler på benzintanken? Hvis det var i
> Portugal?
>
> For nogle år siden var der en dansker der fik problemer
> i New York fordi hun lod sit spædbarn sove udenfor
> i barnevogn mens hun selv gik på cafe, var det ok?
> Ville det være ok i Vejle?

Gode pointer.




Wilstrup (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-08-07 12:47


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46d5fd6e$0$22901$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Hvis jeg er på højfjeldshotel i Norge og lader
> min 8 årige sove alene i et aflåst værelse en
> halv time er det så ok?

Nej! Du må tage barnet med.
>
> Er det ok at lade et barn på 4 sidde alene i bilen
> men man betaler på benzintanken? Hvis det var i
> Portugal?

ja, hvis det er spændt fast i bilen, bilen er aflåst og at du
lige er inde for at betale benzinregningen. Skal du købe mere,
så bør du hele tiden holde øje med det.
>
> For nogle år siden var der en dansker der fik problemer
> i New York fordi hun lod sit spædbarn sove udenfor
> i barnevogn mens hun selv gik på cafe, var det ok?
> Ville det være ok i Vejle?

Det var hysterisk i USA, fordi man netop i Danmark godt kan
lade et barn sove uden for, som de forældre gjorde det, da de
holdt øje med det. Men man må huske på at der sker jævnlige
bortførelser af børn i USA - det er ikke noget vi er vant til
hjemmefra. De pågældende forældre var i et fremmed land- alene
af den grund burde de ikke lade barnet være alene. Tænk hvis
barnet var vågnet, gået op og kravlet ud af vinduet (hvis det
ikke havde været låst) eller har åbnet døren indefra og
vandret rundt på "egen hånd" til tilfældige fremmede?




Bertel Brander (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 30-08-07 18:25

Wilstrup skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46d5fd6e$0$22901$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> > Hvis jeg er på højfjeldshotel i Norge og lader
>> min 8 årige sove alene i et aflåst værelse en
>> halv time er det så ok?
>
> Nej! Du må tage barnet med.

Det mener jeg måske er en anelse hysterisk, hvor går
grænsen så? 10 år, 12 år, 14 år?

>> Er det ok at lade et barn på 4 sidde alene i bilen
>> men man betaler på benzintanken? Hvis det var i
>> Portugal?
>
> ja, hvis det er spændt fast i bilen, bilen er aflåst og at du
> lige er inde for at betale benzinregningen. Skal du købe mere,
> så bør du hele tiden holde øje med det.

Igen meget svært at trække en grænse i virkeligheden.

Sten Schou (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 30-08-07 00:09


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46d5f6f4$0$69285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det er også på kanten af hvad jeg kunne finde på,
> men spørgsmålet er stadig om forældrene har
> gjort sig skyldige i noget kriminelt.
> Set i bakspejlet er det ret let at fordømme forældrene,
> men mon de har gjort noget som andre ikke kunne gøre?

Jeg ville ikke blive det mindste forbavset, om andre forældre kunne finde på
det samme.

Hilsen Sten


Wilstrup (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-08-07 12:44


"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46d5f6f4$0$69285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Det er også på kanten af hvad jeg kunne finde på,
> men spørgsmålet er stadig om forældrene har
> gjort sig skyldige i noget kriminelt.
> Set i bakspejlet er det ret let at fordømme forældrene,
> men mon de har gjort noget som andre ikke kunne gøre?

Der findes desværre uansvarlige forældre alle vegne. Forældre
som fx tordner igennem en vej, hvor der færdes skolebørn på
vej til eller fra skole, forældre der ikke spænder deres børn
fast i bilen, men lader dem sidde og kure rundt i samme,
forældre der efterlader deres børn alene hjemme, medens de
selv går på værtshus etc.

Jeg føler mig hellig i denne sag, for jeg har aldrig
nogensinde overladt egne eller andres børn til den form for
manglende pasning. Der er forskel på at man lader børn på
15-17 år gå alene i byen på en lejrskole, når de har fået
nøjagtige instrukser om hvordan de skal forholde sig , og så
overlade et kun 4 årigt barn til egen skæbne.

Personlig tror jeg at de selv har ombragt barnet eller gjort
andet ubehageligt, men jeg håber da at jeg tager fejl her. Men
jeg finder det forkasteligt at de overlader et så lille barn
til sig selv. På de fleste hoteller vil man være behjælpelig
med at finde en barnepige eller lignende. De forældre har ikke
været deres ansvar voksen - desværre. Derfor er de i mine øjne
meget skyldige¨, også selvom det skulle vise sig at de ikke
selv har slået det ihjel. Der findes faktisk selv
"veltilpassede" forældre der slår deres børn ihjel.



Knud Larsen (31-08-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 31-08-07 13:44

Wilstrup wrote:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46d5f6f4$0$69285$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Personlig tror jeg at de selv har ombragt barnet eller gjort
> andet ubehageligt, men jeg håber da at jeg tager fejl her. Men
> jeg finder det forkasteligt at de overlader et så lille barn
> til sig selv. På de fleste hoteller vil man være behjælpelig
> med at finde en barnepige eller lignende. De forældre har ikke
> været deres ansvar voksen - desværre. Derfor er de i mine øjne
> meget skyldige¨, også selvom det skulle vise sig at de ikke
> selv har slået det ihjel. Der findes faktisk selv
> "veltilpassede" forældre der slår deres børn ihjel.

Rystende at de skal leve resten af livet med sådanne mistanker, - og det fra
en mand som ofte siger "man er ikke skyldig før man er dømt" - men det er
vist mest, når det drejer sig om ideologiske trosfæller?







John (29-08-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 29-08-07 23:31

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?

Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...

John



Tony (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-08-07 23:43


"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
news:46d5f360$0$47036$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>
>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?
>
> Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...
>
> John

Jeg mener heller ikke at have hørt noget om, at døren var aflåst.

Tony



Konrad (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 29-08-07 23:49


"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:46d5f660$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> news:46d5f360$0$47036$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
> >
> >> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?
> >
> > Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...
> >
> > John
>
> Jeg mener heller ikke at have hørt noget om, at døren var aflåst.

LOL
>
> Tony
>
>



Konrad (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 29-08-07 23:53


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:46d5f7b3$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> news:46d5f660$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> >
> > "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> > news:46d5f360$0$47036$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
> > >
> > >> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
byen?
> > >
> > > Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...
> > >
> > > John
> >
> > Jeg mener heller ikke at have hørt noget om, at døren var aflåst.
>
> LOL
> >
> > Tony

Jeg er måske ikke særlig smart, men jeg forstår at underholde mig selv..
> >
> >
>
>



Tony (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-08-07 23:59


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:46d5f8cf$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46d5f7b3$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>> news:46d5f660$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> > "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
>> > news:46d5f360$0$47036$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> > > "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>> > >
>> > >> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
> byen?
>> > >
>> > > Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...
>> > >
>> > > John
>> >
>> > Jeg mener heller ikke at have hørt noget om, at døren var aflåst.
>>
>> LOL
>> >
>> > Tony
>
> Jeg er måske ikke særlig smart, men jeg forstår at underholde mig selv..
>> >

Ja, alene det, at du starter denne tråd i dk. politik.

Yony



Tony (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 29-08-07 23:54


"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:46d5f7b3$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> news:46d5f660$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
>> news:46d5f360$0$47036$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> > "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>> >
>> >> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
>> >> byen?
>> >
>> > Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...
>> >
>> > John
>>
>> Jeg mener heller ikke at have hørt noget om, at døren var aflåst.
>
> LOL

???

Tony



Bertel Brander (29-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 29-08-07 23:51

Tony skrev:
> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> news:46d5f360$0$47036$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>>
>>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?
>> Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...
>>
>> John
>
> Jeg mener heller ikke at have hørt noget om, at døren var aflåst.

Det ville være rart at vide om døren var låst eller ikke.
Jeg kan ikke huske at have læst noget om det, jeg gik blot
ud fra at den var låst.

Lars Ehlers (31-08-2007)
Kommentar
Fra : Lars Ehlers


Dato : 31-08-07 06:02

On Thu, 30 Aug 2007 00:30:38 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
>
>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i byen?
>
>Tre børn, angivelig bag en ulåst dør (!) på et hotel i Sydeuropa...

En hurtig søgning på Google gav masser af resultater. Dette er fra
Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Madeleine_McCann

"Madeleine disappeared from a ground floor apartment where the family
was staying on the evening of 3 May 2007. The apartment had been
rented by Mark Warner for the summer season as part of its Ocean Club.
The nature of the Ocean Club may have contributed to the disappearance
of Madeleine since, because the Ocean Club buildings are spread out
across the village, anyone can wander in and out of the holiday
areas.[7]

Her parents had put Madeleine and her two-year-old twin siblings to
bed and, leaving the apartment unlocked, had dined with friends
approximately 120 metres away at a tapas bar within the Mark Warner
Ocean Summer Club.[1] Kate and Gerry McCann later reported to the
police that they were taking turns checking on their children and that
at approximately 21:00 Western European Summer Time Gerry checked on
the children and they were all fine.

--
Lars Ehlers
"Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

N_B_DK (30-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-08-07 01:36

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message
news:46d5edd1$0$7251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
> byen?

Jo men Bertil Bims mener vel at staten automatiskl passer barnet så, idioten
er jo vant til at andre tager sig af ham, og tror det også gælder alle andre
der ikke kan klare sig selv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 30-08-07 18:23

N_B_DK skrev:
> "Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message
> news:46d5edd1$0$7251$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>
>> Lod de ikke et barn på 4 år være alene hjemme, mens de selv gik i
>> byen?
>
> Jo men Bertil Bims mener vel at staten automatiskl passer barnet så,
> idioten er jo vant til at andre tager sig af ham, og tror det også
> gælder alle andre der ikke kan klare sig selv.

Jeg ved ikke hvem "Bertil Bims" er og hvad han har med sagen at
gøre, men N_B_DKs vrøvl og nonsens er desværre alt for velkendt.
Som sædvanligt havde N_B_DK ikke noget at bidrage med...

N_B_DK (30-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-08-07 19:18

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
news:46d6fcf1$0$2461$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Jeg ved ikke hvem "Bertil Bims" er og hvad han har med sagen at
> gøre, men N_B_DKs vrøvl og nonsens er desværre alt for velkendt.
> Som sædvanligt havde N_B_DK ikke noget at bidrage med...

Arhh eg forklarede Sten Schou hvordan din hverdag hænger sammen og du derfor
ikke ved at den form for "omsorg" som dine behandlere, sygeplejerske osv
ikke er noget alle har.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Bertel Brander (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Bertel Brander


Dato : 30-08-07 19:25

N_B_DK skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> news:46d6fcf1$0$2461$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
>
>> Jeg ved ikke hvem "Bertil Bims" er og hvad han har med sagen at
>> gøre, men N_B_DKs vrøvl og nonsens er desværre alt for velkendt.
>> Som sædvanligt havde N_B_DK ikke noget at bidrage med...
>
> Arhh eg forklarede Sten Schou hvordan din hverdag hænger sammen og du
> derfor ikke ved at den form for "omsorg" som dine behandlere,
> sygeplejerske osv ikke er noget alle har.


N_B_DK fortsætter sit vrøvl og nonsens...

N_B_DK (30-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-08-07 01:35

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
news:46d5e719$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
> Alle kender Madeline-sagen.
>
> Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har
> passet på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
>
> Hvad mener I?

Den sag stinker langt væk, 1 de vil ikke tage tilbage til England før hun er
fundet, 2 manden har tid til at tage til USA og snakke med alle mulige om
sagen, 3 men efterlader ikke sit barn alene på et hotelværelse...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Konrad (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 30-08-07 05:31


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46d610a4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
> news:46d5e719$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
> > Alle kender Madeline-sagen.
> >
> > Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har
> > passet på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
> >
> > Hvad mener I?
>
> Den sag stinker langt væk, 1 de vil ikke tage tilbage til England før hun
er
> fundet, 2 manden har tid til at tage til USA og snakke med alle mulige om
> sagen, 3 men efterlader ikke sit barn alene på et hotelværelse...

Enig.

Der der noget galt.



Knud Larsen (31-08-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 31-08-07 13:47

Konrad wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46d610a4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
>> news:46d5e719$0$90274$14726298@news.sunsite.dk
>>> Alle kender Madeline-sagen.
>>>
>>> Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har
>>> passet på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
>>>
>>> Hvad mener I?
>>
>> Den sag stinker langt væk, 1 de vil ikke tage tilbage til England
>> før hun er fundet, 2 manden har tid til at tage til USA og snakke
>> med alle mulige om sagen, 3 men efterlader ikke sit barn alene på et
>> hotelværelse...
>
> Enig.
>
> Der der noget galt.

Blandt andet at en million små piger siden da er blevet voldtaget og
vold-arbejdet til døde, - men det interesserer ingen, - de har jo ikke store
blå øjne, og er fra Vesten.









@ (30-08-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-08-07 14:17

On Wed, 29 Aug 2007 23:37:47 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Alle kender Madeline-sagen.
>
>Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har passet
>på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
>
>Hvad mener I?

at du våser


den/de skyldige r naturligvis dem så har stjålet barnet


--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Peder (30-08-2007)
Kommentar
Fra : Peder


Dato : 30-08-07 17:49

Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev
>Alle kender Madeline-sagen.

>Naturligvis er for?ldrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har passet
>p? deres barn, s? det angiveligt kunne blive stj?let.

>Hvad mener I?

Der vil jeg nok give dig ret. Desuden er der heller intet som
tyder på, at det rent faktisk er en pædofil, som har kidnappet
hende, det er blot hvad de hetzende medier har blæst det op til.


--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,
nationale eller etniske oprindelse, tro eller *seksuelle* *orientering*
straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år. ···· PEDER ····

Ole (31-08-2007)
Kommentar
Fra : Ole


Dato : 31-08-07 18:05

Konrad wrote:
> Alle kender Madeline-sagen.
>
> Naturligvis er forældrene skyldige. De er skyldige fordi de ikke har passet
> på deres barn, så det angiveligt kunne blive stjålet.
>
> Hvad mener I?
>
>
>

De er ikke skyldige, med mindre at de har deltaget aktivt i
deres lille barn's forsvinden !

De har opført sig naivt, men det er ikke lig med skyld !

Ole M

--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408605
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste