MS Windows
briani 27239
windows XP explore - "stifinder"
Fra : Jørgen

Dato : 01-09-07 22:36

Hej

Jeg håber at der er nogen blandt alle de kvikke hoveder der kan hjælpe mig.
Jeg optager af og til en stump video i "avi"-format.
Når jeg peger på en sådan fil i stifinder går programmet ned - jeg behøver
ikke engang at klikke endsige dobbelt-klikke på den.
Jeg kan godt pege på almindelige "jpg"-filer i samme folder - det sker der
ikke noget ved.

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : hcma

Dato : 02-09-07 09:32

"Jørgen" <joergen.nyerup@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke engang at klikke endsige dobbelt-klikke på den.
> Jeg kan godt pege på almindelige "jpg"-filer i samme folder - det sker der

det er nok avi-filer som låser - løsning her:
http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no61
m v h
hcma