MS Windows
briani 27239
Nyhedsgrupper i Vista - Windows Mail
Fra : Finn J. S. Holbek

Dato : 01-09-07 22:14

Hej NG

Kan det virkeligt være rigtigt at der ikke er mulighed for at folde
tråde ind og ud i Windows Mail?

Mvh. Finn

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-09-07 09:12

"Finn J. S. Holbek" <"finn["@]tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>
> Kan det virkeligt være rigtigt at der ikke er mulighed for at folde tråde
> ind og ud i Windows Mail?
>
> Mvh. Finn

Det er da muligt, bare tryk på det lille + tegn.

Mvh
Kurt

Fra : Finn J. S. Holbek

Dato : 02-09-07 09:48

Kurt Lund skrev:

> "Finn J. S. Holbek" <"finn["@]tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da muligt, bare tryk på det lille + tegn.
>
> Mvh
> Kurt

Hej Kurt

Hvordan gør man med alle tråde på en gang?

I Outlook Express er der en "fold alle ind - ud"- knap, det er der ikke
i Windows mail..?

Mvh. Finn

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-09-07 11:02

> [...]
>
> Hvordan gør man med alle tråde på en gang?
>
> I Outlook Express er der en "fold alle ind - ud"- knap, det er der ikke i

Hej Finn
Okay der må jeg nok være dig svar skyldig, den knap har jeg aldrig set i
Outlook Express.
Jeg har altid brugt + tegnet til at folde den mappe ud jeg læste i, jeg
viste ikke man kunne det andet.

Mvh
Kurt

Fra : Ole C

Dato : 02-09-07 12:19

Finn J. S. Holbek" <"finn[ skrev blandt andet:

> Kan det virkeligt være rigtigt at der ikke er mulighed for at folde
> tråde ind og ud i Windows Mail?

I Outlook Express er der under Funktioner>Indstillinger>Læsning et sted hvor
man kan markere "Udvid grupperede meddelelser automatisk".
Måske der er noget tilsvarende i Windows Mail?

--
vh
Ole C.

Fra : Finn J. S. Holbek

Dato : 02-09-07 13:53

Ole C skrev:

> I Outlook Express er der under Funktioner>Indstillinger>Læsning et
> sted hvor man kan markere "Udvid grupperede meddelelser automatisk".
> Måske der er noget tilsvarende i Windows Mail?

Hej Ole

Der var bingo!
Windows Mail udvider grupperede meddelelser automatisk, så der skulle
lige fjernes et flueben.
Tak for hjælpen

Finn

Fra : Ole C

Dato : 02-09-07 14:09

> [...]

> Hej Ole
>
> Der var bingo!
> Windows Mail udvider grupperede meddelelser automatisk, så der skulle

Selv tak!

--
vh
Ole C.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-09-07 22:18

"Finn J. S. Holbek" wrote

> Kan det virkeligt være rigtigt at der ikke er mulighed for at folde tråde
> ind og ud i Windows Mail?

Nej, du har fundet índstillingen senere i tråden kan jeg se.

Windows Mail er død, Microsoft er blevet enige med sig selv om at lade
være med at skrive på 2 gratis emailprogrammer, den er nu erstattet af
Windows Live Mail. Hent eventuelt den seneste version her:

http://get.live.com/en-us/betas/maildesktop_betas

Hvis du indstiller Internet Explorer til at anvende engelsk som fore-
trukket sprog kan du hente den seneste version, gør sådan i Internet
Explorer:

ALT + U | Internetindstillinger | knappen sprog i bunden af dialogbok-
sen | knappen Tilføj | find Engelsk (USA) [en-US] på listen | flyt den
op så den står øverst | OK-knappen hele vejen ud.

Hvis du ikke efterfølgende skifter rækkefølgen af sprog om, kan du komme
ud for at visse websteder viser dig indhold målrettet til USA fremfor
Danmark.

En af de gode ting ved Windows Live Mail, er at man kan slippe for søge-
dimsen ude i højre side af programmet, en anden mere væsentlig ting er
at den bliver videreudviklet. Følg eventuelt med i bloggen omkring hvad
der sker af nye tiltag: http://morethanmail.spaces.live.com/