Topluge
Fra : Per R

Dato : 01-09-07 21:51

Til
Gruppen

Her i sommerens møgvejr (når man har en planende motorbåd) er det lykkedes
mig at få slået BB topluge af, den forsvandt i brådsøerne ved Sejerø. Jeg
har kontaktet inportøreren, men han siger den fås ikke mere.

Er der nogle her i gruppen der kender en god, evt. glarmester, der kan skære
en ny sådan ud af plexiglas. Det er til en Flipper 620c fra 1989.

M.V.H.
Per

Fra : Klaus H

Dato : 01-09-07 23:05

Per R wrote:
> [...]
> Er der nogle her i gruppen der kender en god, evt. glarmester, der
> kan skære en ny sådan ud af plexiglas. Det er til en Flipper 620c fra

Jeg kender ikke en Flipper, men er toplugen spejlvendt af en tilsvarende i
SB, kan du få enhver glarmester til at bestille et stykke LEXAN hjem til
dig.
Det er godt nok dyrere end plexglas. Til gengæld er det nemt at save i og
nærmest brudsikkert.
Vores glarmester demonstrerede det, da vi skulla have en ny bagrude til en
gaffeltruck. Han slog spidsen af en lægtehammer ned i pladen lige ved siden
af hvor han skulle save. Den gik ikke igennem. Der var heller ingen ridser
eller sprækker ind gennem snitlinien.

Klaus H