Standsted Airport
Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-09-07 22:42

Vi er nogle stykker, der skal mellemlande / overnatte i London, vi kommer
til Standsted, og skal også videre derfra.
Hvordan er det med bagage opbevaring, findes det i Standsted?
Hvad koster det?
Vi har kikket på deres hjemme side, men ikke kunnet finde noget om det, har
vi bare kikket de forkerte steder?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-09-07 23:04

Ivar Madsen skrev:

> [...]
> Hvad koster det?
> Vi har kikket på deres hjemme side, men ikke kunnet finde noget om det,

Jeg søgte så Trieste airport efter noget helt andet, og fandt så udaf bagage
depot hedder på engelsk,også fandt jeg det på Standsted, hjemmeside,,,

http://www.stanstedairport.com/portal/page/STN%5EAirport+Information%5EFlying+into+Stansted%5EArriving+Passengers%5EBaggage%5ELeft+Baggage/65539f1856782010VgnVCM100000147e120a____/448c6a4c7f1b0010VgnVCM200000357e120a____/

Left Baggage

Items of luggage will be stored securely for a selected period of time and
the charges are as follows:

*
0 to 6 hours - £4.75 per item
*
Between 6 to 24 hours - £5.00 per item
*
For each additional 24 hours - £5.00 per item

Fra : N/A

Dato : 02-09-07 23:48

Fra : Ulvir

Dato : 02-09-07 23:48

"Jan" <address@nospam.no.invalid> skrev i meddelelsen

> Søg hellere på Stanstead

Det hedder altså Stansted, for fanden da..

Fra : Jan

Dato : 03-09-07 06:16

Mon, 3 Sep 2007 00:47:46 +0200, "Ulvir" <augustus@mail.dk>;
<46db3d9c$0$25404$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>; <dk.fritid.rejse>:

>Det hedder altså Stansted, for fanden da..

Ja. Ked af det.
Så jeg har sendt den igen. Med 8 bogstaver.
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Jan

Dato : 03-09-07 06:15

> [...]

>Vi er nogle stykker, der skal mellemlande / overnatte i London, vi kommer
>til Standsted, og skal også videre derfra.

Søg hellere på Stansted
--
/Jan
<jan@jpharo.net>