MS Windows
briani 27239
Program til at lave recovery CD'er
Fra : Lasse Jensen

Dato : 01-09-07 19:07

Findes der et program til at lave recovery CD'er med? Jeg kunne forestille
mig et der goer brug af et CDROM drev og en braender. Den ene smider man en
bootbar CD i, og saa braender den et image af harddisken til en tom CD i
det andet drev. Det lyder meget nemt, men ifoelge google er der ikke andre
der har taenkt paa det. Ghost kunne engang, men det ser ud til at den
funktionalitet er fjernet.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Rado

Dato : 02-09-07 00:01

On Sat, 01 Sep 2007 20:06:32 +0200, Lasse Jensen <fafler@gmail.com>
wrote:

> [...]
>det andet drev. Det lyder meget nemt, men ifoelge google er der ikke andre
>der har taenkt paa det. Ghost kunne engang, men det ser ud til at den

Image for DOS/Windows kan gøre det:

http://terabyteunlimited.com

Rado
--

"Jeg vil fastholde den påstand, at kosmisk religiøs følelse
er den stærkeste og ædleste drivkraft bag videnskabelig

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-09-07 08:51

Rado wrote:

> Image for DOS/Windows kan gøre det:
>
> http://terabyteunlimited.com

Det ser spaendene ud, men hvis Acronis Diskimage er gratis har de svaert ved
at konkurere med det...

Fra : Kurt Brixen

Dato : 02-09-07 08:47

> [...]

>det andet drev. Det lyder meget nemt, men ifoelge google er der ikke andre
>der har taenkt paa det. Ghost kunne engang, men det ser ud til at den

Acronis True Image kan. www.acronis.com

- eller hvis du har en Maxtor eller Seagate harddisk, er det gratis i en
rebranded udgave. Læs lidt tilbage i gruppen:

eller

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-09-07 08:50

Kurt Brixen wrote:

> Acronis True Image kan. www.acronis.com
>
> - eller hvis du har en Maxtor eller Seagate harddisk, er det gratis i en
> rebranded udgave. Læs lidt tilbage i gruppen:

> eller

Sejt! Mange tak.