IE7 og DR visse indlæg kan ikke vises
Fra : KentBM

Dato : 01-09-07 19:31

Jeg bruger IE7 til at se UPdate, gamle programmer osv. og det virker.

Men når jeg vil se indlægget "Bjørn Svin og Carion spiller Vivaldi" på
siden http://www.dr.dk/DR2/Den11time/artikler/20070828103333.htm så får
jeg at vide, at IE.:

Internet Explorer cannot display the webpage

Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.

Men siden kan vises i Firefox ved hjælp af WMP 11. Men desværre i en
størrelse, at jeg ikke kan se indholdet. Og størrelsen kan ikke ændres.

Jeg har tjekket prøvet med Norton disablet, tilladt pop-up. Der må være
en IE/WMP indstilling, som jeg ikke er opmærksom på.

Nogle forslag? Og skulle det være forkert gruppe modtages en henvisning
til den korrekte med tak

--

Kent