Kan ikke installere lydkort
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 31-08-07 20:41

½øjs@.

Jeg har formatteret kærestens maskine, og nu kan jeg ikke få lydkortet
installeret.

Det er et SIS 648FX bundkort med et SIS 7012 integreret lydkort.

Når jeg installerer det kommer der en boks op, hvor der står -536870397, der
kan jegkun trykke ok, og så kommer der en boks, der siger Fail to install
audio driver for windws XP Seup will exit.

Er der noget, jeg har overset, jegskal have installeret først?

/Ole

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 31-08-07 21:07

Hej igen.

Skide med lortet, bare man ikke er landmand

Jeg har sat et nyt kort i, nu er det der, endda i bedre kvalitet.

/Ole

Fra : Madsen58

Dato : 31-08-07 19:59

/Ole (6000) wrote:
> [...]
> siger Fail to install audio driver for windws XP Seup will exit.
>
> Er der noget, jeg har overset, jegskal have installeret først?

Har du anvendt cd'en med driver som fulte med pc'en ?
Ellers kan den findes her:
http://www.sis.com/download/agreement.php?id=155808
--
Hilsen Madsen

Fra : helge.hammer@post4.t~

Dato : 05-09-07 11:06

<46d864ed$0$72754$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Madsen58
<madsen58@hotmail.com> skrev:
> [...]

Jeg får den samme fejl. SIS7012 driveren fra
http://www.sis.com/download/agreement.php?id=155808
vil ikke installere på Asus bundkortet, som ikke er det originale,
derfor ingen CD.

Vendor 1039h Silicon Integrated Systems (SiS)
Device 7012h SiS7012 Audio Codec
Subsystem Vendor 1043h ASUSTeK Computer Inc
Subsystem Device 810Dh SoundMAX Integrated Digital Audio
Command 0004h Bus Access Disabled!!, BusMaster
Status 0290h Has Capabilities List, Supports
Back-To-Back Trans.,

Jeg har også downloaded SoundMax driveren fra Asus' hjemmeside, men
den vil heller ikke installere. Hvad gør man?

/klaus

Fra : Madsen58

Dato : 31-08-07 20:29

/Ole (6000) wrote:
> [...]
> siger Fail to install audio driver for windws XP Seup will exit.
>
> Er der noget, jeg har overset, jegskal have installeret først?

hej ole
du skal have justeret dit ur i din pc
--
Hilsen Madsen