N73 - god mobil eller ikke ?
Fra : Kanten

Dato : 31-08-07 13:06

Går kraftigt og overvejer at købe den. Har fået lagt et eksemplar
til side nede i min lokale Sonofon.

Noget jeg skal holde mig fra eller er det en super mobil ?

Fra : Max

Dato : 31-08-07 13:54

Hej Kanten

> Noget jeg skal holde mig fra eller er det en super mobil ?

Det er såmændt en ok telefon hvis man kan leve
med dens hastighed.

--
Mvh Max

Fra : Bjarne

Dato : 31-08-07 14:26

"Kanten" <none@none.dk> wrote in message
> Går kraftigt og overvejer at købe den. Har fået lagt et eksemplar
> til side nede i min lokale Sonofon.
>
> Noget jeg skal holde mig fra eller er det en super mobil ?

Tjae har haft en... Den blev jeg træt da den ikke var supernemt opbygget,
det der symbion system er efter min mening ikke specielt smart. I hvert fald
ikke i den udgave jeg havde den...

Og langsom JA... Men de tekniske formåen osv med billeder, lagring etc
fungerer helt fint..

Jeg har brugt den i udlandet og skal man sms til en ven i tlfbogen og
vælger denne, så kan man ikke ændre vedkommendes nummer, såfremt man har
glemt +45 og det noget klyt...

Bjarne

Fra : ai

Dato : 31-08-07 14:58

Det er ikke verdens største opfindelse, men dens billeder er næsten det
bedste.
og lydmæssigt er den fin., den fungerer fremragende med mail, send og
modtag.
men er ikke særlig hurtig menumæssigt set.
---en fugl har fløjtet om en programopdatering, men ingen vil sige noget.
//ani

Fra : Kanten

Dato : 31-08-07 18:26

Tak for svar. Købte den alligevel da hun sagde den var god til spil. Jeg har
et meget
kedligt job med masser af tid, så det kan jeg jo også bruge den til.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-07 21:49

On 31 Aug., 19:25, "Kanten" <n...@none.dk> wrote:
> Tak for svar. Købte den alligevel da hun sagde den var god til spil. Jeg har
> et meget
> kedligt job med masser af tid, så det kan jeg jo også bruge den til.

Heh, er det et vagtjob?

De vagter jeg har set siddet og kedet sig.. har haft sin playstation,
eller bærbare computer med til at sidde og fordrive tiden med.. Men en
N73 kan vel også gøre det måske.