Cognac spørgsmål igen!
Fra : Nordjyden.

Dato : 01-09-07 17:07

Hejsa

Så nu er jeg på banen igen

Jeg har skaffet mig bogen Cognac af Søren Frank, og det er en fed bog. Men
jeg er stadig i tvivl hvilke jeg skal købe.

1. Jeg kunne godt tænke meg at høre igen, hvilke der er folks favoritter og
hvorfor??
2. Hvilke en er mild og gerne lidt sødlig

Jeg skal til Prag om en måned, og der vil jeg godt købe et par spændende
flasker.

Jeg håber at I kan hjælpe mig

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-09-07 18:00

"Nordjyden." <pusser@dreier.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til Prag om en måned, og der vil jeg godt købe et par
> spændende flasker.

Hvad får dig til at tro, Prag er et godt sted at købe cognac? Prag er meget
dyr med udenlandske luksusvarer - dyrere end DK.

Cognac-anbefalinger vil jeg overlade til andre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Boegh

Dato : 03-09-07 18:19

Nordjyden. skrev i 46d98e2b$0$8545$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com
dette:

> 1. Jeg kunne godt tænke meg at høre igen, hvilke der er folks
> favoritter og hvorfor??

Hennesy XO - power og elegance.

> 2. Hvilke en er mild og gerne lidt sødlig

Kig på Martell - de er lette at finde og tenderer i retning af det søde.
Nogle kalder det en 'damecognac', hvad man så synes om det udtryk.

> Jeg skal til Prag om en måned, og der vil jeg godt købe et par
> spændende flasker.

Er det ikke lettere at gå i Føtex? De er sandsynligvis billigere.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Nordjyden.

Dato : 04-09-07 06:43

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogle kalder det en 'damecognac', hvad man så synes om det udtryk.

> Er det ikke lettere at gå i Føtex? De er sandsynligvis billigere.

Det lyder godt, Martell burde være til at finde, når jeg er ude at rejse.
Nu tager jeg jo ikke til Prag for at købe ind! Men nu jeg alligevel skal til
Prag + Tyskland, er det lidt sjovere at købe dem der i stedet for i Føtex :)