Cat Dancer
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 31-08-07 21:02

Nu kan den købes online for 25 kr hér:
http://www.inges-kattehjem.dk/#Butik

Det er det bedste stykke legetøj jeg længe har mødt, mine katte elsker
den....

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Siri

Dato : 31-08-07 21:26

> [...]
> den....
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Enig, Heidi - Lejon går totalt agurk over den, og Gia har netop i aften
opdaget, at den godt kan minde om de insekter, hun elsker at fange i
sine store bløde be-tuffede poter....
Jeg kan så oplyse, at den kan fås en anelse dyrere - ca 30 kr - hos Fru
Poulsen, både på Frb Allé og Nrdr Frihavnsgade-filialen - men så uden
nethandels-bøvlet. Plus - de har diverse standere og tilbehør - og meget
andet dejligt kvali-gøgl til mislinger og vapser
www.frupoulsen.dk, hvis jeg husker ret
Den venlige reklame skyldes, at flinke Mikkel, fru Poulsens søn, stod på
hovedet for at få Catdancere hjem - på undertegnedes ydmyge
foranledning. Og på trods af, at den umiddelbare forhandler for Europa
bare var totalt ufremkommelig - de måtte bestilles direkte fra USA... Og
det gjorde han så - ros til Mikkel
Jeg skal selv henomkring for at indfange nogle stykker, bl a til
legeglade Jason....
Cafe-træf, anyone?
Med venlig hilsen
Siri