Dyrlæge Basta TV2
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-08-07 17:48

På torsdag d. 6/9 kl. 20.50 handler Basta om en vis berygtet lavpris-dyrlæge
som i sin tid fik tilnavnet Dr Dyredød, det kunne være rigtig dejligt hvis
han blev nødt til at lukke klinikker.

Så I "gamle" derude, skal vi lægge champagnen på køl
))

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-08-07 18:00

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> være rigtig dejligt hvis han blev nødt til at lukke klinikker.
>
> Så I "gamle" derude, skal vi lægge champagnen på køl

Det ville vel nok være dejligt hvis det monster var nødt til at
lukke. Jeg fatter simpelthen ikke dem der tager ham i forsvar, (men
det er vel familie og venner).

Alle de vidnesbyrd der ligger på nettet, burde faktisk være
tilstrækkelige til at få ham stoppet. Jeg var grædefærdig da jeg i
sin tid læste dem.

DVD'en *er* timet hvis jeg skulle glemme det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 31-08-07 18:46

--
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Ja jeg tudede også, da jeg læste det - bare fotoet af den rædselsslagne
killing, jeg ved godt, at det var symbolsk, men det er bare ikke til at
bære....
Vil ikke hverken huske eller se det - og er heller ikke særligt gammel -
men går lige ud at lægge bubbly på køl - det er godt nok ikke ægte
fransk sjampanje, men bare udenlandsk god champus.
Jeg synger gerne min egen version af 'Karbad Baby' til, hvis det bliver
- jeg giver nemlig ikke en kop øl (nå jo, det også), men et glas champus

Megen plads har jeg ikke, men katte til nusning og champus til skåling
forefindes
Ned med Breth Hansen - luk ham nu og forbyd ham erhvervet!
Med venlig hilsen
Siri og braksnuderne, der anbefaler Dr Knap-så-dyr i Kronprinsessegade -
det var ham, der gav Jason en hel dåse a/d til morgenmad efter
operationen, glubs væk var det, og så forøvrigt ordinerede noget
kærlighed til katten....
Det får han - Jason er højt elsket i sit nye gode hjem!
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-08-07 19:01

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig dejligt hvis han blev nødt til at lukke klinikker.
>
> Så I "gamle" derude, skal vi lægge champagnen på køl

Jeg begriber heller ikke at den mand fortsat kan praktisere, virkeligt
ubegribeligt!.

Men somme tider nytter det noget at blive blæst frem på tv.
nu er en af mine kæpheste div. hundehandlere, og efter omtale på tv, er et
par af de store blevet stoppet.
daværende Likita er da to gange i rap blevet taget med bukserne nede,
bogstaveligt talt.
Her var det operation X der satte lys på den sag.

Så man kan da håbe at en "god omtale" af manden i tv`s bedste sendetid, vil
sætte noget seriøst i sving, og ikke mindst få spredt budskabet endnu mere.

Mvh. Marie

Fra : Denise

Dato : 31-08-07 19:07

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> være rigtig dejligt hvis han blev nødt til at lukke klinikker.
>
> Så I "gamle" derude, skal vi lægge champagnen på køl

Det gør vi så absolut

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Siri

Dato : 04-09-07 10:21

> Marianne Hellemose skrev:
, det kunne være rigtig dejligt hvis
> han blev nødt til at lukke klinikker.
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***

Æv - mit indlæg i går blev åbenbart 'ædt'
Om igen: Skal vi lade propperne flyve, eller hvad?
Er der noget nyt??
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-07 10:33

Siri wrote:
> , det kunne være rigtig dejligt hvis
>
> Æv - mit indlæg i går blev åbenbart 'ædt'
> Om igen: Skal vi lade propperne flyve, eller hvad?
> [...]

Det er først på torsdag kl. 20.50 udsendelsen kommer. Er spændt på
hvad det bliver til med det monster.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-09-07 10:39

Siri skrev
<Æv - mit indlæg i går blev åbenbart 'ædt'
Om igen: Skal vi lade propperne flyve, eller hvad?
Er der noget nyt?? >

Ihhhh Siri ))
Vi må da vente til programmet bliver sendt, og så se reaktionerne på det.
På torsdag kl. 20.50 på TV2

tra la la la la la

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Siri

Dato : 04-09-07 11:27

> Marianne Hellemose skrev:
> Ihhhh Siri ))
> Vi må da vente til programmet bliver sendt, og så se reaktionerne på det.
> På torsdag kl. 20.50 på TV2
>
> tra la la la la la
> Marianne Cat Hellemose
> ***Ailurophil***

Undskyld venner - jeg ser nærmest ikke TV (det er så meget dårlig
underholdning, og kunstarterne er næsten forsvundet ud af TV undtagen v
store operatransmissioner - så er der en enkelt god film og seriøs
dokumentar til mig...)og da slet ikke nyhedsudsendelser - så jeg havde
end ikke set tidspunktet, troede bare, at det var 'nu/imorgen'
Men champusen ligger på køl - både halvsød og halvtør...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-07 12:48

Siri wrote:

> Undskyld venner - jeg ser nærmest ikke TV (det er så meget dårlig
> underholdning, og kunstarterne er næsten forsvundet ud af TV
> undtagen v store operatransmissioner

Jeg har selv været en stor opera-fan lige fra jeg var barn, så selv
om det ikke har meget med dyrlæger at gøre, så kan du lige dåne over
ham her medens du venter, hvis du da ikke allerede har set og hørt
ham:

http://www.youtube.com/watch?v=K_5W4t_CBzg&mode=related&search=

Hvad siger du så ? Vinder af Englands "Stjerne for en aften". Han er
mobiltelefon-sælger til daglig. Han kan sagtens måle sig med
selveste Pavarotti.

Fra : Martin

Dato : 07-09-07 20:22

Han kan sagtens måle sig med