SSI
Fra : Casper Christiansen

Dato : 31-08-07 15:23

Jeg er ikke sikker på at dette indlæg skal være i denne gruppe.
Men forsøger lige her.

Jeg har lavet en menu i SSI som ikke virker.
www.zallestuf.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 31-08-07 15:33

On 31 Aug 2007 14:22:48 GMT, Casper Christiansen wrote:

> Jeg har lavet en menu i SSI som ikke virker.
> www.zallestuf.dk

Hvad hedder din index-fil?
Det er den der skal hedde .shtm el. lign. for at den kan inkludere
menufilen.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Lars Madsen

Dato : 31-08-07 15:43

Leonard wrote:

> Hvad hedder din index-fil?
> Det er den der skal hedde .shtm el. lign. for at den kan inkludere
> menufilen.

Det kunne også være at xbithack var slået til så skal x-bitten bare være sat og
man behøver ikke have underlige fil endelser

--

/daleif (remove RTFSIGNATURE from email address)

LaTeX FAQ: http://www.tex.ac.uk/faq
LaTeX book: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ (in Danish)
Remember to post minimal examples, see URL below
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=minxampl
http://www.minimalbeispiel.de/mini-en.html

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-08-07 16:06

Leonard <piper28a@gmail.invalid> skrev :

>Hvad hedder din index-fil?

Den hedder index.html.

>Det er den der skal hedde .shtm el. lign. for at den kan inkludere
>menufilen.

Den fil, der skal inkluderes er navngivet menu.shtml og det er
så, at det skal være omvendt.

Når man kigger i kildekoden og kan se
<!--#include file="menu.shtm"-->
ja, så virker det ikke, man skal ikke kunne se det, derimod
indholdet af det inkluderede.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Casper Christiansen

Dato : 31-08-07 18:23

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
>
> Når man kigger i kildekoden og kan se
> <!--#include file="menu.shtm"-->
> ja, så virker det ikke, man skal ikke kunne se det, derimod
Skal jeg inkludere index i menu så eller hvad?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 31-08-07 20:34

Casper Christiansen <zalle-cs@hotmail.com> skrev :

>Skal jeg inkludere index i menu så eller hvad?

Du skal bare kalde index.html for index.shtml og menu.shtml for
menu.html.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)