"Sort skærm"
Fra : Per Andreasen

Dato : 31-08-07 19:00

Efter at jeg har reetableret min bærbare IBM A21e med WIN2000 kan jeg ikke
længere se TV-Avisen på dr.dk.
Det har fungeret perfekt inden reetableringen, men nu ser jeg kun et sort
"DOSvindue", hvori der står "ActiveMovie Window". Jeg kan lukke dette
vindue, og jeg har herefter det normale browservindue for dr.dk/tvavisen,
men også med sort skærm. Hvis jeg forsøger at effektuere "FuldSkærm" får jeg
meddelelsen "Du skal først afspille en film før du kan skifte til fuld
skærm". Lyden hakker en smule i begyndelsen, men det fortager sig
efterhånden. Hvad kan der være gået galt i denne installation, som efter min
bedste overbevisning er aldeles mage til de forrige gange, jeg har haft brug
for at reetablere? Kan nogen hjælpe mig i min nød, eller er jeg nødt til at
begynde forfra med risiko for at fejlen gentager sig.

På forhånd tak Per Andreasen