"Peter McFly Christiansen" <mcfly2go@SLETyahoo.dk> wrote in message
news:46d54ca8$0$4166$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Daniel" <not4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> news:46d54569$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> "J@n" <viben_01@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46d53bb0$0$69528$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Jeg har de sidste dage oplevet voldsomme problemer med at modtage SMS'er
>>> fra en bekendt der har Telia som udbyder. Til tider kommer sms'erne op
>>> til 12 gange hvoraf ca. 30 % er ufuldstændige.
>>>
>>> Afsenderen oplever det på den måde at telefonen ikke vil sende
>>> beskederne og prøver derfor igen og igen, men noget tyder på at de
>>> alligevel bliver sendt. Afsenderen har inden for de sidste 3 mdr skiftet
>>> telefon, men det er som sagt først her de sidste dage problemet er
>>> opstået.
>>>
>>> Selv har jeg Telmore som udbyder og oplever ikke problemer når jeg
>>> sender/modtager fra andre - skriver ikke med andre som har Telia!!
>>
>> Hey..
>>
>> Præcis det samme er sket for mig og dullen de sidste par dage... Det må
>> være Telia den er gal med (igen).. For jeg har ingen problemer med at
>> sende og modtage. Men hun klager også over, at den bliver ved med at sige
>> beskeden ikke kan sendes og prøver jo derfor igen....
>> Det sker sådan i perioder, så virker nok snart ordentligt igen
>>
> Hej
> Havde for mange år siden det samme problem med Sonofon. Her fik jeg også
> beskeden om at sendes og prøvede igen.
> Det resulterede i en rimelig høj mobilregning, da jeg var blevet bon'et
> for disse sms'er. Brokkede mig og blev krediteret og fik som undskyldning
> 1 kvartals abonnement gratis.
> Hvis I har fri sms, er der selvfølgelig ingen probs.
> Men vær lige opmærksom på om I betaler for disse beskeder.
>
>
> Hilsen
>
> Peter
>
Jo vi har fri sms, men det er da drøn irriterende alligevel.
Og et el. andet sted kan Telia jo sagtens være førende på området, flest
afsendte sms'er, når deres kunder skal sende dem 10 gange hver gang
/J@n