Hvad fejler den ?
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 30-08-07 16:22

Hej Gruppe

Jeg fodrer vildkatte/genudsætningskatte og møder mange sorger ( også glæder
omkring disse katte.
Igennem lang tid har vi Kattens Værn og jeg prøvet at indfange en syg
hankat, men forgæves. Han hoster og har vildt meget grønt slim/snot hængene
ud fra næsen, på et tidspunkt havde han to kæmpe skaldede pletter på siden,
og han humpede også pludselig på det ene bagben. Jeg har måtte give ham
pennecilin tre gange da jeg ikke kunne holde ud at se ham i så sørgelig en
tilstand.
Pelsen er groet ud igen, han humper ikke mere og hoster kun sjældent, men
det grønne slim er der konstant..hvad mon han fejler ? Hen er ikke rask og
bliver det nok heller ikke, men han har det meget bedre end før, og jeg gør
alt for at få ham indfanget.jeg ville jo så gerne give ham noget så dette
kunne forsvinde (har også talt med min dyrlæge men det er svært når han ikke
kan se ham

Har nogen et bud ?

Hilsen Majbritt

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 30-08-07 17:08

Hej igen

Jeg må lige tilføje at det er tre pennecilin-kure jeg har givet
hankatten..ikke tre piller.

hilsen Majbritt