aflønning af medarbejder i Norge
Fra : Birgitte Sembach Lau~

Dato : 29-08-07 21:08

Hej NG

Jeg har et Norsk firma som anvender Norsk arbejdskraft, i den forbindelse
har jeg et revisionsfirma til at lave lønningerne for mig, men det er ret
dyrt.

Men findes der virkelig ikke et Lønsystem i Norge svarende til Dataløn eller
Danløn
altså et system der næste køre automatisk når medarbejderne er oprettet og
skatteinformationerne er indtastet.
så er det bare at indtaste timer og timesats trykke på en knap og programmet
ordner resten?

Hilse Birgitte

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-08-07 06:36

Prøv f.eks. no.samfunn.okonomi.diverse eller find en anden gruppe via
http://www.usenet.no/newsgroups

Hilsen
Uffe