MS Windows
briani 27239
Vista begrænset IPv6-forbindelse
Fra : urlex

Dato : 29-08-07 20:38

Min Vista Home premium fortæller at jeg har begrænset IPv6-
forbindelse ? Jeg kan ikke indstille PPP-forbindelsen og jeg får af
og til error-680 (smidt af) har ASDL-forbindelse, jeg har sat op til
genopkald og får da error-691 efter 3 gange går jeg på. Er der nogen
indstillinger jeg kan gøre bedre ?
vh urlex

Fra : John Smith

Dato : 30-08-07 09:22

Det er næppe sandsynligt at din internet udbyder anvender IP6 -
så medmindre du har et helt særligt behov for IP6, så "sluk" for IP6.
Fejlen / meddelelsen skyldes formentlig at din internetudbyder netop ikke
supporterer IPv6

Flemming