Problemer med FTP FileZilla 2.2.18
Fra : Sanne Bloch

Dato : 30-08-07 23:02

Hej

Vedr. min hj.side http://sannebloch.homepage.dk/

Jeg beklager hvis jeg spørger i en forkert gruppe. Jeg har uploadet nye
(opdaterede) sider og i FTP File Zilla kan jeg se, at siderne er blevet
opdateret på serveren hos min udbyder (Cybercity). Men når jeg så ser siden
online (IE6) er det stadig den gamle version, der vises. Dog kun den første
side og bestemt ikke som den var oprindeligt. Jeg skriver i html med css.

I Firefox vises ikke forsiden, men en side, der henvises til i en anden af
mine html-sider (som altså ikke vises i IE6).

Sider, jeg uploader f.eks. kl. 22.xx vises i FileZilla som uploadet kl.
19.xx.

Kan det være problemer med FileZilla jeg løber ind i?

Lidt svært at forklare problemet -håber I forstår det: På serveren ligger
den nye version, men det er (noget af) den gamle, der vises. Det er mere end
mit lille hoved kan forstå.

Efter flere timers forgæves forsøg på at få uploadet de nye sider valgte jeg
at slette de gamle og uploade de nye. Og jeg kan ikke i FileZilla se, at
nogle af de gamle sider stadig skulle ligge på serveren.

Venlige hilsner fra Sanne

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-07 23:31

Sanne Bloch skrev:

>Men når jeg så ser siden online (IE6)

Har du slettet midlertidige internetfiler i IE6 ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Sanne Bloch

Dato : 30-08-07 23:38

> Har du slettet midlertidige internetfiler i IE6 ?
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Det gør jeg jævnligt. Husker ikke hvornår jeg gjorde det sidst. Er dit
forslag, at jeg skal slette midlertidige internetfiler?

Venlige hilsner fra Sanne

Fra : Sanne Bloch

Dato : 31-08-07 00:24

"Sanne Bloch" <sanne.bloch@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg jævnligt. Husker ikke hvornår jeg gjorde det sidst. Er dit
> forslag, at jeg skal slette midlertidige internetfiler?
>
> Venlige hilsner fra Sanne

Nå, havde ikke tålmodighed til at vente på svar, så jeg slettede
midlertidige internetfiler. Så nu kan end ikke forsiden ses.

Hjælp, please... i morgen, for nu går jeg ind og sover på det...

PS brugte ventetiden til at kigge på din kat, Ivan. Hun er bare dejlig. Men
på et af billederne er der pludselig to katte?

Go'nu-nat hilsner fra Sanne

Venlige hilsner fra Sanne