Andet multimedie
bentjuul 3670
Fotos taget ud af DVD
Fra : BA

Dato : 30-08-07 11:09

Hej

Jeg har en DVD, kopieret fra en videofilm.

Jeg vil gerne kunne tage enkete billeder ud fra denne DVD - pyt med
kvaliteten.

Hvilke programmer kan jeg bruge til dette (og evt hvordan?).

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Hagar

Dato : 30-08-07 12:24

"BA" <paogbaKANIN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen
> BA
>
> OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min

Det kan du med VLC player http://www.videolan.org/vlc/

Hagar

Fra : BA

Dato : 30-08-07 13:55