Runde plastfade med låg til lagkager?
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-08-07 14:59

Jeg kom for sent, vores Kvickly havde dem ...
Og nu skal jeg naturligvis bruge to. Som jeg husker dem, havde de et smart
lille håndtag så man kunne transportere lagkagen, og var vel 15 cm høje og
diameter ca. 25. Prisen var omkring en halvtredser pr. stk.
Nogen der ved hvor jeg kan få kløerne i to stks.?
(Jeg hár spurgt i min Kvickly, men det var en engangsvare)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Max

Dato : 29-08-07 19:12

Hej

> Nogen der ved hvor jeg kan få kløerne i to stks.?

Hvis andet glipper, ja så kan du få dem hos Tupperware.

--
Mvh Max

Fra : Karina Hansen

Dato : 29-08-07 20:45

Max skrev:
> Hej

> Hvis andet glipper, ja så kan du få dem hos Tupperware.

Godt forslag, bare ærgeligt at de koster 349,- stykket... Jeg så noget
plastik-halløj i min fakta, der mindede om låget til sådan en boks.. det
lå i sådan en rodekasse.. Jeg kunne ikke finde nogen bund til boksen ^^

/Karina

Fra : Max

Dato : 29-08-07 21:52

Hej Karina

> Godt forslag, bare ærgeligt at de koster 349,- stykket... Jeg så noget

Ja, de koster, men de virker, det må man lade dem.

> plastik-halløj i min fakta, der mindede om låget til sådan en boks..
> det lå i sådan en rodekasse.. Jeg kunne ikke finde nogen bund til

Det er garanteret sådan et plastlåg til at lægge over en tallerken
når man varmer mad i mikroovner, det virker forøvrigt fint.

--
Mvh Max

Fra : padre

Dato : 29-08-07 21:06

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:46d57b9d$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Jeg kom for sent, vores Kvickly havde dem ...

Metro har noget lignende

--
padre
"Don't you know there ain't no Devil

Fra : Rikke Berthelsen

Dato : 30-08-07 07:07

Prøv evt Alstrøm, Imerco eller Kop & Kande.
Det kunne være en mulighed

/Rikke