Prøver lige her..måske nogen der ved noget
Fra : Jane

Dato : 28-08-07 19:45

Måske ikke den helt rigtige gruppe, men har dog lidt med rejse at gøre:)

Jeg leder efter et sted her i DK hvor jeg kan købe denne kuffert "CARLTON
AIRTEC" http://shopping.kelkoo.co.uk/ss-luggage-suitcase-carlton.html

Jeg kan købe den i England, men de sælger ikke ud af landet :(

Jeg kan ikke finde noget som helst om salg eller andet på nettet her i
Danmark, om den kuffert, men måske er der nogen her, der har købt en sådan
et eller andet sted i DK

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : T.

Dato : 29-08-07 15:32

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde noget som helst om salg eller andet på nettet her i
> Danmark, om den kuffert, men måske er der nogen her, der har købt en sådan

Hej Jane

Prøv at se nogle af de svar her, det kan være du kan bruge noget af det.

http://www.kandu.dk/spg103332.aspx

Hilsen