Dyresex
Fra : Messias

Dato : 29-08-07 12:01

Hvad sker der lige på Christiansborg? Forleden hørte jeg at emnet dyresex
var til afstemning. "Afstemning" tænkte jeg. Der er da ikke noget at stemme
om. Det er jo totalt uhørt og meget ulovligt, tænkte jeg. Men nej, det var
faktisk til afstemning i folketinget, og jo, flertallet syntes at det er i
orden.

HVA' FANDEN SKER DER LIGE

Hvordan kan såkaldte "normale politikere" tillade at nogle psykisk syge
perverse møgmennesker, gør sådanne vanvittige ting ved deres helt uskyldige
dyr? Anders Fog og Helle T. Schmidt må jo selv dyrke denne syge forgrening
af sex, siden de siger godt for denne lov, som tillader det.

Jeg har kun en ting at sige til dette, nemlig;

"FY FOR SATAN"

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 15:26

On Wed, 29 Aug 2007 13:01:25 +0200, "Messias" <asshole@sol.dk> wrote:

> [...]
>af sex, siden de siger godt for denne lov, som tillader det.
>
>Jeg har kun en ting at sige til dette, nemlig;

Du har sandelig sproget i din magt - rigtigt pænt skrevet !

Fra : Usenet Rulez

Dato : 29-08-07 15:52

Verner <> skrev i news:ge0bd35ccgs9omsrd6428kt83evrn3ue0t@4ax.com i
dk.fritid.dyr.kat den on 29 aug 2007 04:25:55p

Gyr har sex annars blir det inga fler puser tex

--
Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet_rulez@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

"CapCity"

Fra : Messias

Dato : 30-08-07 11:14

> Gyr har sex annars blir det inga fler puser tex

På dansk tak.

Fra : Messias

Dato : 30-08-07 11:12

> Du har sandelig sproget i din magt - rigtigt pænt skrevet !

Ja det har jeg. Det kan man ikke ligefrem sige om dig, og du kan heller ikke
forholde dig til emnet, men sniger dig igen ind på personen på din egen
slimede måde. Hvorfor kravler du ikke bare tilbage ud i rendestenen?

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 12:42

On Thu, 30 Aug 2007 12:12:16 +0200, "Messias" <cybercity@mail.dk>
wrote:

>Hvorfor kravler du ikke bare tilbage ud i rendestenen?

Fordi der ligger din døde kat måske - fordi den strejfer ......

Fra : Messias

Dato : 30-08-07 16:18

> Fordi der ligger din døde kat måske - fordi den strejfer ......

Så i din syge verden skal alle dyre der enten ikke er bag hegn eller i snor
slås ihjel.
Så vidt jeg er orienteret, så var dyrene her før vi såkaldte mennesker. Og
vi er 6 milliarder mennesker som "strejfer" rundt på denne klode og
forurener med alt muligt. Men så langt kan din skrumpehjerne vel ikke tænke.
Så du kigger ud af vinduet, ser en lille kat, og lader din psykopatiske
fustrationer få frit løb.

Søg dog hjælp, din syge stodder. Og find et væsen på din egen størrelse du
kan torturere.

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 18:14

On Thu, 30 Aug 2007 17:17:58 +0200, "Messias" <cybercity@mail.dk>
wrote:

> [...]
>fustrationer få frit løb.
>
>Søg dog hjælp, din syge stodder. Og find et væsen på din egen størrelse du

Det er dælme ikke nemt at få hoved og hale på dit ustrukturerede
indlæg !

Taler du på samme måde, når du er ædru ?

Fra : Bjarne

Dato : 31-08-07 08:28

Verner skrev:

> Det er dælme ikke nemt at få hoved og hale på dit ustrukturerede
> indlæg !
>
> Taler du på samme måde, når du er ædru ?

Jeg er bange for, at tilfældet Verner lever så meget op til ovenstående
beskrivelse, at han er helt uden for rækkevidde. Han er åbenlyst en
følelseskold skabning, som ikke evner at forstå andre menneskers eller
dyrs følelser eller respektere andre end sig selv - hvis han overhovedet
har noget selvrespekt.
Det kan undre, at en kattehader bevæger sig ind på en nyhedsgruppe om
katte for at provokere og håne andre, men for mange sølle mennesker er
negativ opmærksomhed bedre end ingen opmærksomhed.
Stakkels, stakkels Verner

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-07 15:50

> Fordi der ligger din døde kat måske - fordi den strejfer ......

Novra, for en led personlighed. Du må være et meget ensomt menneske.

Fra : Bjarne

Dato : 31-08-07 08:19

Messias skrev:

> Ja det har jeg. Det kan man ikke ligefrem sige om dig, og du kan heller ikke
> forholde dig til emnet, men sniger dig igen ind på personen på din egen
> slimede måde. Hvorfor kravler du ikke bare tilbage ud i rendestenen?

Mere præcis kan det ikke siges.

Bjarne

Fra : Magnus Slyngborg And~

Dato : 04-09-07 00:58

Måske skulle du læse lidt om hvad de stemte om, det hele handler om ikke og
lave dobbelt love
og da dyrende er beskyttet af andre love som at du ikke må skade eller
forvolde pinsler på et dyr, ville flere love lappe ind
over hinanden.

Det handler ikke om og lave flest muligt love, men og lave fornuftige love,
og de vedtog at de nuværende love var tilstrækkeligt
for og dække dyrene, og det gør ikke politikerne til sindsyge gede-kneppende
personer, men fortæller mere om din ekstrem
elendige forståelse af politik, du gør dig klogt i og lære lidt om det
demokratiske land du lever i, det burde være obligatorisk for
alle danskere.

Mvh
Magnus

Fra : Messias

Dato : 04-09-07 09:22

Når jeg i TV-avisen høre, at der i folketinget har været en afstemning
omkring et lovforslag som fx dyresex, hvor spørgsmålet i alt sin enkelthed
går på, om det skal være lovligt eller ej, så behøver jeg sku' da ikke og
fordybe mig i tykke bøger efterfølgende, før jeg har lov til, at udtrykke
min foragt for denne accept, som dette lovforslag fik ved denne afstemning.
Jo, jeg ved da godt, at "Mister møgperverse menneske" ikke må putte sin
lille tissemand ind i numsehullet på sin hund, hvis det er til gene for
hunden osv. osv. Men det gør sku' da på ingen måde denne sindsyge lov mere
acceptabelt.
At der findes andre love, som så beskytter dyrene (hvis der ellers er nogen
der håndhæver dem) på andre områder, ændre på ingen måde det faktum, at
ovenstående lovforslag burde have fået et rungende NEJ.
At dyrke sex med et dyr, at en syg handling, som burde straffes hård med
fængsel.
OG SÅ ER DEN IKKE LÆNGERE. - SLUT. PUNKTUM.

Ang. din forståelse af politik bemærkning, så kan jeg kun se, at det er dig,
som blander alt muligt sammen, som ikke har nogen paktisk betydning for
dette sindsyge og perverse lovforslag. Brug dog din logiske sans.

Fra : Magnus Slyngborg And~

Dato : 05-09-07 13:54

SÆT DIG DOG IND I TINGENDE der ikke blevet stemt om at vedtaget en lov der
tillader dyresex, men der er stemt om der skulle laves en nu lov, Mod
dyresex., men politikeren mener at dyrende er bestykket godt nok af den
nyværende lov.
Men ja det må være skønt og leve i en billedblad verden hvor alt man høre er
lov og det og bare bruge 5 min, på og sætte
sig ind i tingende er ALT ALT for hårdt for dig.
Det er en fantastisk medmenskelighed du tiltænker dine medmennesker, Og
noget ekstrem syntes jeg at du slynger beskynldninger ud mod vores
folkevalgte, uden måske lige og bruge din borger ret til og sætte dig ind i
hvad de stemmer om.
I min verden ville jeg tænke, at der er nok en grund til at en hel flok
politikere stemmer mod dette lov forslag, OG JA det var et lov forslag, men
det ved du sikker heller ikke havd er.

Fuck hvor jeg bliver jeg pissed over personer der bare sidder og råber i
steden for og bare bruge lidt tid på og sætte sig ind i tingende.

Men jeg bruger skam min logiske sans og den siger mig, at der er nok en
grund til denne lov ikke blev vedtaget, som at dyrende er beskyttet nok af
den nuværende lov, derimod siger din logiske sans at den eneste grund til at
denne lov ikke blev vedtaget
var at alle danmarks folkevalgte er vilde med dyresex.

Siger nok mere om dig end mig,

Men akk og vee, sådan er du.

Magmus

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-09-07 14:34

Magnus Slyngborg Andersen wrote:
> [...]
> en nu lov, Mod dyresex., men politikeren mener at dyrende er
> bestykket godt nok af den nyværende lov.

For lige at få det hele på det rene, så er det altså ikke dyresex
der skal forbydes, hvordan skal de ellers formere sig ?

Den korrekte betegnelse er "sex med dyr" også kaldet Sodomi. Der er
en væsentlig forskel på de to ting, men derudover er jeg helt enig
i, at Sodomi *burde* straffes efter gældende lovgivning.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Magnus Slyngborg And~