Fremmed kat hopper ind af vores vinduer.
Fra : Louise Meldgaard

Dato : 28-08-07 20:31

Ja, man skulle næsten tro vi har åbnet et kattehotel her hos os! Bedst
som MissPigen og hendes killinger har fundet sig til rette hos os, er
der begyndt at komme en fertil hankat, som meget gerne vil ind og sige
goddag til hende. Problemet er, at han lige pludselig dukker op, og så
går han bare ind, så vi kan hverken have vinduer eller døre stående
åben. Idag var han gået ind uden ejghavde set det, og da MissPigen fik
øje på ham skreg hun op og løftede alle hår på hendes krop, og resten af
dagen har hun virkelig været på vagt. Lige nu står han og kigger ind ad
vores vindue.
Jeg har da dødondt af katten, og det skærer mig i hjertet at jeg bliver
nødt til at afvise ham, men vi er ikke interessede i at MissPigen kommer
op at slås eller at han strinter i vores hus.
Han er ellers en rigtig flot og velplejet rød kat, og i fin foderstand.
En smule sky, men det kan de jo sagtens være.

Med venlig hilsen
Louise Meldgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : ^#^

Dato : 29-08-07 10:16

Louise Meldgaard wrote:
> [...]
> Han er ellers en rigtig flot og velplejet rød kat, og i fin
> foderstand. En smule sky, men det kan de jo sagtens være.
Kan det ikke være en kat, der tilhører en af jeres naboer? Kastreres skal
han i hvert fald! Det tyder da på at han nok har en ejer et sted.

Fra : Martin

Dato : 04-09-07 09:51

> Kan det ikke være en kat, der tilhører en af jeres naboer? Kastreres skal
> han i hvert fald! Det tyder da på at han nok har en ejer et sted.

Det kunne sagtens tænkes vel? Det kan være at kan har "hørt" ude i byen om
killingerne og bare er lidt nysgerrig ;)

Vi fik da 4 små misser for noget tid siden og der var også ofte besøg her af
2 hankatte, hvoraf den ene menes at være faderen tihi. Så vi har sørget for
p-piller til mis-mor ;)