Egeskov slot / Campingplads
Fra : Kokken

Dato : 29-08-07 19:45

Hej

Kender i en god plads i nærheden af egeskovslot, det skal være en med min 3
stjerner eller mere.

VH / Michael

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 30-08-07 10:58

"Kokken" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Kender i en god plads i nærheden af egeskovslot, det skal være en med min
> 3 stjerner eller mere.
>
> VH / Michael

Hej Michael

Hvis Lundeborg ikke er langt så prøv denne, vi lå på den for år tilbage, og
havde nogle gode oplevelser der, samt var på Egeskov:
http://www.lundeborg.dk/,
Vi lå i pinsen på Helnæs, det er "langt ude på landet", men en mere hyggelig
plads har vi ikke været på, den nye afdeling er lavet i teresser som er
niveleret så der ikke skal meget til for at få vognen lige:
http://www.helnaes-camping.dk/

Ellers er Fyn en lille ø, der er ikke langt til Midtfyn, der også en plads
der.

V. H.

Finn

Fra : Anette

Dato : 30-08-07 20:25

Kokken wrote:
> Hej
>
> Kender i en god plads i nærheden af egeskovslot, det skal være en med
> min 3 stjerner eller mere.

Bøsøre strand feriepark ( 5 stjerner) http://www.bosore.dk/

Ellers er her en oversigt over pladserne i nærheden af Svendborg
http://www.camping.dk/11-Lokal/05-svendborg.asp

Carlsberg camping er en rar plads

/ Anette