Stihenvisning til ASP-side?
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 13:20

Hvordan skriver man en henvisning (et link) til en ASP-side i samme mappe
på samme server?

Jeg skal forsøge at fuske noget i et CMS, hvor man kan rette manuelt i
koden, men hvor der ikke i administrationsmodulet gives værktøjer til noget
så simpelt.

Lige nu har jeg skrevet den fulde sti:
absolutte adresser er jo ikke praktiske. Det virker, men det kan vel gøres
mere elegant?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-08-07 13:28

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote in message
> [...]
>
> Lige nu har jeg skrevet den fulde sti:
> absolutte adresser er jo ikke praktiske. Det virker, men det kan vel gøres

Jeg forstår nok ikke spørgsmålet. Hvorfor skriver du ikke bare dette:

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 22:55

On Wed, 29 Aug 2007 14:28:14 +0200, Christian R. Larsen wrote:

> "Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote in message

> Jeg forstår nok ikke spørgsmålet. Hvorfor skriver du ikke bare dette:

Ups, det mente jeg ellers jeg havde prøvet, men at det ikke virkede. Hmmm,
det virker OK nu, så jeg takker og undskylder
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen