Driver søges!!!!
Fra : Lars Jacobsen

Dato : 29-08-07 15:10

Hej Jeg sidder men en computer som har et SOLTEK bundkort Model
SL-85MIV5-L, men son mangler lydkort driveren, jeg har prøvet inde på
SOLTEKs side men det har ikke kunne lade sig gøre. Er der nogen som
evt. kunne lave en *host* kopi *host* af den cd eller bare lydkort
driveren som følger med til bundkortet

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 29-08-07 16:03

"Lars Jacobsen (slet IBRUN)" <lars-ellekaer@IBRUNoncable.dk> skrev i
meddelelsen news:11883969630.338965756001883@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> SOLTEKs side men det har ikke kunne lade sig gøre. Er der nogen som
> evt. kunne lave en *host* kopi *host* af den cd eller bare lydkort

Nu har du glemt at skrive til hvilket OS - men hvis det er Win XP
skulle du kunne bruge denne fra Via's hjemmeside:
http://www.viaarena.com/Driver/Vinyl_V680D.zip

Fra : Jacob

Dato : 29-08-07 16:07

Ups, det er rigtig OS'et er Windows XP sp2

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46d58a9d$0$25440$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 29-08-07 16:14

"Jacob" <spam@lars-jacobsen.dk> skrev i meddelelsen
> Ups, det er rigtig OS'et er Windows XP sp2
>
> "Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
> meddelelse news:46d58a9d$0$25440$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Iflg dette link:
http://www.motherboard.cz/mb/soltek/SL-85MIV5SL-85MIV5-L.htm
Er det et Via P4M266A / VT8235 chipset.
www.viaarena.com skulle du kunne finde de drivere du behøver.

Fra : Jacob

Dato : 29-08-07 16:35

Også til lydkortet, da det er det jeg mangler til

/Lars

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46d58d49$0$25404$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 29-08-07 16:41

> Også til lydkortet, da det er det jeg mangler til
>
> /Lars

Se min tidligere post.