Stille tastatur og mus
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 28-08-07 11:08

Jeg leder efter en mus og et tastatur, som ikke larmer for meget når man
klikker på dem. Specielt er jeg interesseret i en stille mus. Kender nogen
til sådanne?

Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 28-08-07 16:06

Hej!

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Jeg leder efter en mus og et tastatur, som ikke larmer for meget når man
> klikker på dem. Specielt er jeg interesseret i en stille mus. Kender nogen
> til sådanne?

Kig efter et Logitech DiNovo MX1000. Tastaturet er nok så stille som det
bliver (uden man går over til projektionstastatur ). Musen er også
nogenlunde stille, men ikke lydløs som sådan.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 29-08-07 09:22

> Kig efter et Logitech DiNovo MX1000. Tastaturet er nok så stille som det
> bliver (uden man går over til projektionstastatur ). Musen er også
> nogenlunde stille, men ikke lydløs som sådan.

Det ser lækkert ud, men er lidt i den dyre ende.

Er der andre bud?

Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-08-07 10:12

Hej!

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> Det ser lækkert ud, men er lidt i den dyre ende.

Enig. Find evt. et brugt istedet - det var det jeg gjorde.

(At min far så det, og ønskede sig et i føds'dagsgave, som kostede mig
1300,-, er så en anden snak )

--
Mvh, Kim Voss Schrader