lexmark 5150
Fra : V Hansen

Dato : 26-08-07 13:15

hej gruppe.
Jeg har arvet en lexmark 5150 all in one printer,éfter sigende har den
nærmest ikke været brugt;
men jeg kan ikke udskrive noget som helst, hverken rensesider eller
testsider.
Der kan scannes ind til pc'en, så der er forbindelse.
Er blækpatronerne færdige ? eller kan jeg gøre noget for at få dem i gang
igen, har prøvet at rense dem manuelt.
Nye patroner er næsten lige så dyre som en ny printer, så ---

Vibeke

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-08-07 08:01

V Hansen wrote:
> Er blækpatronerne færdige ? eller kan jeg gøre noget for at få dem i gang

De tørrer ud hvis de ikke bliver brugt. Af samme årsag har jeg
laserprinter nu.

Jesper Poulsen

Fra : V Hansen

Dato : 27-08-07 15:22

> De tørrer ud hvis de ikke bliver brugt. Af samme årsag har jeg
> laserprinter nu.

jeg prøvede at sætte dem i vand et par timer,
men selv om der skulle være 4/5 tilbage i dem,
sker der ikke noget, så det må være nogle nye,
trykspar har dem til ½ pris.

Vibeke