Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvad sker der ? (Grafik i Indesign)
Fra : Marianne

Dato : 29-08-07 10:24

Hej

Jeg er ved at sætte tekst op i Indesign. Der er i teksten enkelte figurer,
som jeg har tegnet i Illustrator, gemt som .gif og lagt ind i
Indesign-dokumentet. Når jeg konverterer hele molevitten til pdf bliver
figurerne meget grå og svage i farven. De skulle have været sorte og skarpe!

Hvad gør jeg forkert?

mvh
marianne

Fra : Villy Erichsen

Dato : 29-08-07 14:19

In article <46d53b33$0$69242$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Marianne
<handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> [...]
> figurerne meget grå og svage i farven. De skulle have været sorte og skarpe!

Gif formatet er noget skrammel - hvorfor ikke bruge .ai formatet ?

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 21:17

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indesign-dokumentet. Når jeg konverterer hele molevitten til pdf bliver
> figurerne meget grå og svage i farven. De skulle have været sorte og

Gif er kun til brug på nettet - til tryk fra illustrator skal du bruge ai
eller pdf

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald