Andet multimedie
bentjuul 3670
Åbne foto i Lightroom - og ikke i PS
Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-08-07 08:26

Måske hører dette spørgsmål hjemme i fotogruppen. Prøver her
først.....

Når jeg browser igennem mine RAW-billeder med Adobe Bridge CS3 og
dobbelklikker på et foto for at åbne det åbnes det altid i Photoshop.
Men egentlig ville jeg foretrække det blev åbnet i Lightroom. Nogen
der ved hvordan jeg gør det via Bridge?

Fra : Morten Lind

Dato : 29-08-07 14:11

Karsten Jensen <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

> [...]
> dobbelklikker på et foto for at åbne det åbnes det altid i Photoshop.
> Men egentlig ville jeg foretrække det blev åbnet i Lightroom. Nogen

Bridge>Indstillinger>Filtypetilknytning>"Diverse
Rawtyper(Pentax/Panasonic/Sony osv">Markér applikation>Gennemse>"Vælg
ønsket program">OK.(CS2).

M.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-08-07 16:16

On Wed, 29 Aug 2007 15:11:13 +0200, info@for-ogefternavn.dk (Morten
Lind) wrote:

>Bridge>Indstillinger>Filtypetilknytning>"Diverse
>Rawtyper(Pentax/Panasonic/Sony osv">Markér applikation>Gennemse>"Vælg
>ønsket program">OK.(CS2).

Ahhhhh - mange tak

Fra : Morten Lind

Dato : 29-08-07 17:35