Andet multimedie
ps cs2 og ps cs3 print
Fra : Hagar

Dato : 28-08-07 23:54

Hej i gruppen

Jeg har lige lavet nogle print på foto papir, jeg lagde ud med at bruge
Photoshop cs3 og det gik helt galt, da halvdelen af billedet var printet i
fine farver, så blev resten overvejende rødt. Jeg rensede så min IP4000
printer på alle måder og prøvede så igen, men det var det samme. Jeg åbnede
så Photoshop cs2 og ville prøve at printe der fra, men nu blev det som jeg
ville have, hele printet. Så bare for at teste cs3 igen, prøvede jeg samme
print igen, men stadig bliver halvdelen at papiret rødt. Jeg bruger samme
farveprifil til begge photoshop.
Hvad kan det skyldes ?

Hagar

Fra : TB

Dato : 05-09-07 19:00

On 29 Aug., 00:53, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Photoshop cs3 og det gik helt galt, da halvdelen af billedet var printet i
> fine farver, så blev resten overvejende rødt.

Det kan være farveinstilinger i den ene version er forskelige fra den
anden. Du kan gemme dine indstillinger fra CS2 og importere dem i CS3.

MVH
Tomasz