Andet multimedie
bentjuul 3670
Slideshow m. musik
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-07 13:02

Hejsa

Findes der et program som kan lave et slideshow hvor musikken bestemmer
længden af de viste billeder. Hurtig musik, hurtig skift mellem bilederne -
langsom musik, længere klip.

Mvh. Bo

Fra : BA

Dato : 28-08-07 16:21

Vist nok "PowerPoint"

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : emj

Dato : 28-08-07 16:27

> [...]

>længden af de viste billeder. Hurtig musik, hurtig skift mellem bilederne -
Proshow
http://www.photodex.com/products/proshow/

Hilsen emj
--