Original opsætning på N73
Fra : GertBent

Dato : 25-08-07 19:32

Har netop købt en N73 (½ år gammelt) af min ven, der købte den af TDC
erhverv.

Jeg har lavet en hard reset (grøn + * + 3) og kan nu se, at der manler
et ikon under "Menu". Der var "fuldt hus" fra starten - altså 12
ikoner, men nu mangler der en (og jeg kan selvfølgelig ikke huske,
hvad det var... )

Mine ikoner er: Kontakter, Beskeder, Kalender, Musikafspil., Galleri,
Spil, Tjenester, Hent, Værktøjer, Programmer og Kontor.

Er der nogen, som ved hvad jeg mangler?

Kh. John

P.S. Hvis I i øvrigt kender et program til telefonen, som jeg ikke kan
leve uden, vil jeg gerne vide det...

Fra : Jan

Dato : 25-08-07 19:57

"GertBent" <gertbent@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg tror det er "Søgning"

Jan

Fra : GertBent

Dato : 26-08-07 08:15

> [...]
>
> Kh. John
>
> P.S. Hvis I i øvrigt kender et program til telefonen, som jeg ikke kan

Hej Jan.

Tak for svaret - hvad er "Søgning" til. Internettet eller på
telefonen?

Kh. John

Fra : Jan

Dato : 26-08-07 23:22

Hej Jan.

Tak for svaret - hvad er "Søgning" til. Internettet eller på
telefonen?

Kh. John

Til internettet. En genvej til alle diverse søgemaskiner som Google og Yahoo
osv.

Jan