Muslimsk terror i Indien
Fra : Pastor

Dato : 26-08-07 13:28

Jeg så i dag på Aljazeera at de indiske myndigheder hævder at en
Muhammedansk terrorgruppe der kommer fra Bangla Desh opererer i den Indiske
by Hyderabad. De har nu 7 gange, skriver syv gange sprængt bomber i
millionbyen. Nu er det bare jeg spørger mig selv om? hvad i hede hule
helvede laver en muslimsk terrorgruppe fra Bangla Desh i en Indisk storby
beboet af hinduer??.

Fra : hanzen

Dato : 26-08-07 13:29

"Pastor" <anon@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i millionbyen. Nu er det bare jeg spørger mig selv om? hvad i hede hule
> helvede laver en muslimsk terrorgruppe fra Bangla Desh i en Indisk storby

Sprænger bomber.
Kan de andet?
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:38

On Sun, 26 Aug 2007 14:28:35 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk>
wrote:

>"Pastor" <anon@tdc.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Sprænger bomber.
>Kan de andet?

kidnappe og forlange løsepenge

undertrykke kvinder

voldtage niårs piger

bekæmpe alle ikke-muhamedanere med voldelige midler

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : hanzen

Dato : 26-08-07 19:56

> kidnappe og forlange løsepenge
>
> undertrykke kvinder
>
> voldtage niårs piger
>
> bekæmpe alle ikke-muhamedanere med voldelige midler

Hold da kæft hvor er de dygtige.
Mærkeligt at det går så skidt i Muhamedanien, men det er sikkert vores
skyld. De stygge vestlige kapitalister har nok leveret skæve potter og
dermed frembragt store befolkningsgrupper med knald i låget.
--
hilzen
hanzen

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 22:25

hanzen wrote:

> [...]
> skyld. De stygge vestlige kapitalister har nok leveret skæve potter og
> dermed frembragt store befolkningsgrupper med knald i låget.

Oink! Oink! Oink!

Per V

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : hanzen

Dato : 27-08-07 06:48

> Oink! Oink! Oink!
>
> Per V

Til lykke Per.
Du gør fremskridt.
--
hilzen
hanzen

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 08:52

hanzen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Til lykke Per.
> Du gør fremskridt.

Jeg tænkte nok, det ville give pote - jeg mener klov - at tale et sprog, du
foprstod.

Per V.

Fra : hanzen

Dato : 27-08-07 09:28

> Jeg tænkte nok, det ville give pote - jeg mener klov - at tale et sprog,
> du foprstod.

Så er du dernede igen. Det var en kort intellektuel opblomstring du der fik.
Jeg forstod da så meget at "oink" er lyden fra et uislamisk" dyr. Synes du
det er politisk korrekt at bruge de lyde?
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-07 13:30

"Pastor" <anon@tdc.dk> wrote in message
> [...]
> bomber i millionbyen. Nu er det bare jeg spørger mig selv om? hvad i
> hede hule helvede laver en muslimsk terrorgruppe fra Bangla Desh i en

Det samme som i mange andre byer, terroriserer alle andre mennesker.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : John

Dato : 26-08-07 14:46

"Pastor" <anon@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> ... hvad ... laver en muslimsk terrorgruppe fra Bangla Desh i en Indisk
> storby beboet af hinduer??.

Sprænger uskyldige i luften, ganske som de plejer:

".. local officials placed the blame squarely on Islamic militants ...
Authorities also found explosives at 16 other locations in and near the city

.... India is no stranger to terror bombings, and memories of another deadly
blast are still fresh in Hyderabad.

In May, several people were killed in an explosion in a packed mosque in the
southern city at the close of Friday prayers. Thousands of worshippers were
inside Mecca Masjid -- considered one of the largest mosques in Asia -- at
the time.

In July 2006 more than 200 people were killed by bombs set off in seven
Mumbai, formerly Bombay, commuter trains .."

http://www.cnn.com/2007/WORLD/asiapcf/08/26/hyderabad.bombs/index.html

------

".. Hyderabad ... has a large Muslim minority and a history of communal
clashes between Hindus and Muslims .."

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3441755,00.html

John

Fra : theargion@hotmail.co~

Dato : 27-08-07 12:09

Siden opsplitningen mellem Indien og Pakistan tilbage i Gandhis tid
har der været konflikter mellem hinduer og muslimer i landet. Hvis du
kigger på nyhederne over det sidste år eller to, vil du kunne finde
masser af både islamistisk og hinduistisk vold. Islamistiske
ekstremister har primært brugt bombninger mens hinduistiske
ekstremister har udført massedrab i flere tilfælde - lidt trist at et
land med så meget potentiale, har så meget internt uro, men spild af
potentiale gennem vold og angreb på folk der er forskellige fra
mængden ser man jo overalt på denne klode. Det er desværre oftest
lettere at finde syndebukke, end at løse de problemer i samfundet der
udløser konflikterne.

Graff