Overfaldt og røvede ældre ægtepar
Fra : John

Dato : 25-08-07 15:44

Det er bare for meget:

".. Et ældre ægtepar fik et chok for livet, da fem hætteklædte mænd brød ind
i deres hus i Herlev i nat.
Ægtemanden fik slag og spark og blev snittet med en kniv, mens kvinden blev
bundet med gaffatape. Røverne slap af sted med et større pengebeløb,
spiritus, kameraer samt ægteparrets to BMW'er .."

Det kan vel næppe overraske at:

".. de resterende tre gerningsmænd ... beskrives alle som unge
andengenerationsindvandrere .."

Hvad skal vi dog med dette muhammedanske bundskrab i Danmark?

John

Fra : Pjensen73

Dato : 25-08-07 15:46

Den Sat, 25 Aug 2007 16:43:42 +0200 skrev John:

> [...]
> andengenerationsindvandrere .."
>
> Hvad skal vi dog med dette muhammedanske bundskrab i Danmark?

Give os kulturberigelse.

Fra : Peder

Dato : 25-08-07 18:40

John <nogen@pladderballe.ok> skrev
>Det er bare for meget:

>".. Et ?ldre ?gtepar fik et chok for livet, da fem h?ttekl?dte m?nd br?d ind
>i deres hus i Herlev i nat.
>?gtemanden fik slag og spark og blev snittet med en kniv, mens kvinden blev
>bundet med gaffatape. R?verne slap af sted med et st?rre pengebel?b,
>spiritus, kameraer samt ?gteparrets to BMW'er .."

>Det kan vel n?ppe overraske at:

>".. de resterende tre gerningsm?nd ... beskrives alle som unge
>andengenerationsindvandrere .."

>Hvad skal vi dog med dette muhammedanske bundskrab i Danmark?

>John

HVIS PIA KJÆRSGAARD BLEV KØRT OVER AF EN BUS, DA VILLE JEG LE.
HAHAHAHAHAH

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Pjensen73

Dato : 25-08-07 16:57

Den Sat, 25 Aug 2007 17:39:47 +0200 skrev Peder:

> HVIS PIA KJÆRSGAARD BLEV KØRT OVER AF EN BUS, DA VILLE JEG LE.
> HAHAHAHAHAH

Du er syg i hovedet.

Fra : hanzen

Dato : 25-08-07 17:00

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er syg i hovedet.

Det har du så evigt ret i.
Folk med Peders seksuelle desorientering burde være de første der var imod
muhamserinvasionen.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-08-07 22:31

hanzen wrote:

> Folk med Peders seksuelle desorientering burde være de første der var
> imod muhamserinvasionen.

Hvis den fandtes andre steder end i racisternes fantasi.

Gentag efter mig: DANMARK BLIVER IKKE INVADERET AF MUHAMEDANERE!!!! Det er
en propagandaløgn fra DF, som ikke ville have nogen berettigelse, hvis folk
ikke troede på det.

Per V

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 07:48

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Gentag efter mig: DANMARK BLIVER IKKE INVADERET AF MUHAMEDANERE!!!! Det er
> en propagandaløgn fra DF

Næh, det er det ikke. Dansk Folkeparti fastholder imidlertid at det var
dem der efter 2001-valget fik /stoppet/ den islamiske masseindvandring.
Sammen med VK-regeringen, naturligvis.

Dine fordomme om DF synes at gøre dig blind. Og en Jesper Langballe og
en Søren Krarup meldte sig netop ud af Den Danske Forening fordi
foreningen ikke ville skelne mellem 'systemet Islam', og så muslimerne,
som enkeltvis kan være ordentlige mennesker.

Du synes at se civilingeniør El Trabajador [nu HKer] som eksponent for
Pia Kjærsgaard. Han store guru hedder nu Mogens Glistrup, en mand jeg
ikke vil beskrive nærmere, da jeg ikke ønsker at komme i karambolage med
injurielovgivningen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 09:27

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> foreningen ikke ville skelne mellem 'systemet Islam', og så
> muslimerne, som enkeltvis kan være ordentlige mennesker.

Vrøvl. De meldte sig ud, fortdi Pia sagde, de skulle. Krarups hyppige
udtalelser om "Islams uforligelighed med demokrati" viser klart, at han ikke
anerkender muslimer som "ordentlige mennesker " (en holdning han deler med
temmelig mange her i gruppen) og at han ikke skelner meller "systemet Islam"
og muslimer.

Per V

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 11:16

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Vrøvl. De meldte sig ud, fordi Pia sagde, de skulle.

Hvornår er du dog blevet clairvoyant ?

> [...]
> holdning han deler med temmelig mange her i gruppen) og at han ikke
> skelner meller "systemet Islam" og muslimer.

Anvender man udtrykket "Islams uforligelighed med demokrati" udtaler man
sig om systemet Islam, ikke om måske lidet troende kulturmuslimer à la
Naser Khader. Og islams politiske ideologi er altså blevet formuleret af
Muhamed og de første kaliffer, og målet er den verdensomspændende
kalifatstat.

Som Hizb-ut-Tahrir ikke forsømmer nogen lejlighed til at gøre opmærksom
på.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-08-07 12:07

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> à la Naser Khader. Og islams politiske ideologi er altså blevet
> formuleret af Muhamed og de første kaliffer, og målet er den

Man behøver jo ikke gå længere end til de muslimske menneskerettigheder, som
næsten alle muslimske lande har skrevet under på, - der kan man se at sharia
skal være afsættet for al demokrati.

Over halvdelen af verdens muslimer vil gerne have demokrati, MEN samtidig
vil de har strengere sharia end de har nu, - så deres opfattelse af
demokrati er ikke den samme som vores. De tænker formodentlig kun på at der
skal være forskellige partier man kan stemme på.

Også en som Safia Auoude sagde på P1 i foråret at islam er uforenelig med
demokrati, uden at det blev hævdet at hun ikke anerkender muslimer som
ordentlige mennesker.

Men Vadman læser og hører vist kun hvad der passer i hans fasttømrede
billede, her er han på linje med AHW, selv om det er to forskellige områder,
de to herrer er firkantede på.

Derudover kan ingen af dem læse mine indlæg, - dét har de også til fælles

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 12:59

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> de to herrer er firkantede på.
>
> Derudover kan ingen af dem læse mine indlæg, - dét har de også til fælles

Heller ikke Per Vadmand ? Med 'd', i øvrigt ..
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-08-07 14:44

"Per Rønne" wrote:

> Heller ikke Per Vadmand ? Med 'd', i øvrigt ..

Utrolig så man kan lave trykfejl. Det jeg mest ser mig selv lave er at
fingrene bare fortsætter et ord med bogstaver, som ikke skulle med - der kan
altså også ryge et bogstav af i farten Formodentlig fordi man/jeg
skriver for meget.

Nej Vadmand kan, eller vil, ikke læse, hvad jeg skriver, både han og AHW er
jo nogle mimoser, som bedst kan lide "kort-linere", dvs et eller andet de
let kan afvise, - de stortrives jo mere rabiate folk er.
Når det kommer til alvorlig dokumentation, så står de begge fuldstændig af.
Arne er naturligvis langt den værste, men på visse bestemte områder er også
Vadmand totalt lukket for nye informationer, - eller for informationer
overhovedet. En fætter har de i CRL, som aldrig besvarer alvorlig
dokumentation om de ting han har taget fejl i, de bliver ikke engang citeret
i hans eventuelle "svar", hvor han kun søger efter en eller anden uheldig
formulering på bagatelplanet. Men så er der vel heller ikke flere af lige
den type apologeter/afvisere af "forkerte" informationer om indvandring og
islam.

Bogen "The Book of Campaigns and the Prophet's Biography" - også kaldet "The
Life og Muhammed" er iøvrigt virkelig interessant, og langt lettere at læse
end jeg havde frygtet - dvs jeg frygtede et meget snørklet sprog, men
forløbig er den levende og let at læse.
Iflg AHW og CRL og sikkert også Vadmand, så VAR der ingen "campaigns" eller
jihads, som de selv kaldte dem, eller disse jihad var i hvertfald ikke
"hellig krig", selv om muslimerne i 1300 år ikke var i tvivl om den ting

Det er sjovt at læse kilden til de mange historier, man har læst som
andenhånds, - har lige læst om hvordan de tre gudinder kom ind i Koranen.
Meget menneskeligt fremstillet og næsten dagligdags argumenter.
Profeten VAR så ked af, at han ikke kunne få ret mange tilhængere, så
mediterede han over hvad der kunne gøres, og Allah kom op med et vers, som
sagde at det var OK at anråbe al Lat, al Uzza og al Manat, - mekkanerne var
glade, og profeten var glad, indtil Allah hævdede at profeten havde ladet
sine ønsketanker løbe af med ham, og at det havde alle profeter været ude
for, og Satan lod aldrig en sådan chance gå fra sig, - meget mildt og
venligt. Helt i modsætning til hvad Allah senere vil foretage sig med folk
som ikke accepterer islam.
Der er ikke noget at sige til at Mekka-versene er milde, Profeten klarer sig
kun fordi han har en indflydelsesrig onkel, og selv da får han lort kastet i
sin mad, og en dreng smider jord i hovedet på ham osv osv.
Det er også nøje forklaret ´hvordan den med: "du har din religion, og jeg
har min religion" kommer fra. Der kom jo andre boller på suppen da manden
blev krigsherre.

Forfatteren Ibn Ishaq blev født i Medina i år 85 og døde i Bagdad i år 151,
efter muslimsk tidsregning. Så han er nogenlunde tæt på begivenhederne, og
er myldret rundt og har interviewet gud og hvermand om hvad de kunne huske.

Fin bog, jeg fik den sidste hos Amazon, - men de får den da igen.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 15:59

> [...]

> har min religion" kommer fra. Der kom jo andre boller på suppen da manden

Ja, den historie kender vi jo alle ...

Fra : Wilstrup

Dato : 26-08-07 20:29

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
Per, hvad er formålet med at citere et alenlangt indlæg af
Knud med den sædvanlige mudderkastning, når det enste du
svarer er ovenstående?
Kunne du formås til kun at svare på det, der skal kommenteres
fremfor at lade alt det, du ikke kommenterer stå og fylde op?
Bare en venlig forespørgsel.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 21:03

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> Kunne du formås til kun at svare på det, der skal kommenteres
> fremfor at lade alt det, du ikke kommenterer stå og fylde op?

Jeg må indrømme, at det udelukkende var for at drille dig .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 26-08-07 21:31

> Jeg må indrømme, at det udelukkende var for at drille dig
> .

Det gennemskuede jeg naturligvis straks . Det var derfor
jeg ikke kommenterede en eneste sætning af Knuds vrøvl, selvom
det var fristende )

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-08-07 07:54

Wilstrup wrote:
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Det gennemskuede jeg naturligvis straks . Det var derfor
> jeg ikke kommenterede en eneste sætning af Knuds vrøvl, selvom
> det var fristende )

Det er kun fordi jeg netop IKKE skriver "vrøvl", at du sætter mig i
filteret. Du KAN ikke leve med at blive modsagt af rene fakta. Nej,
mudderkastning er DIT speciale, og det er grunden til du skriver her på
NEWS, det er jo fuldstændig evident.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 16:55

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> verdensomspændende kalifatstat.
>
> Som Hizb-ut-Tahrir ikke forsømmer nogen lejlighed til at gøre

At bedømme Islam ud fra Hizb ut Tahrir er som at bedømme Kristendom ud fra
Jehovas vidner.

Per v.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 17:24

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> At bedømme Islam ud fra Hizb ut Tahrir er som at bedømme Kristendom ud fra
> Jehovas vidner.

Jeg bedømmer Islam ud fra Muhameds liv og gerninger, og kristendommen ud
fra Jesu liv og gerninger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 18:53

"Per Rønne" wrote:

> Jeg bedømmer Islam ud fra Muhameds liv og gerninger, og kristendommen
> ud fra Jesu liv og gerninger ...

Det var måske mere relevant at dømme begge efter deres nuværende tilhængeres
liv og gerninger - og endnu bedre ikke at putte folk i bås, men indse, at
der findes "onde" og "gode" alle vegne uafhængigt af tro og politik.

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 19:53

> [...]

> liv og gerninger - og endnu bedre ikke at putte folk i bås, men indse, at
> der findes "onde" og "gode" alle vegne uafhængigt af tro og politik.

Jeg skelner netop mellem islam og muslimer [hvoraf heldigvis de fleste
ikke følger Muhamed hele vejen], lige som jeg skelner mellem kristendom
og kristne.

Selv NSDAP havde jo en god nazist. John Rabe. OK, et godt menneske, men
netop derfor en dårlig nazist .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 26-08-07 07:10

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> Det er en propagandaløgn fra DF, som ikke ville have nogen
> berettigelse, hvis folk ikke troede på det.

Vi kan da selv se, hvordan det vrimler med muhamedanere i de fleste af
Danmarks større byer. Men du lukker jo helst øjnene for virkeligheden.
--
El Trabajador

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 09:25

El Trabajador wrote:

> Vi kan da selv se, hvordan det vrimler med muhamedanere i de fleste af
> Danmarks større byer. Men du lukker jo helst øjnene for virkeligheden.

Jeg har min arbejdsplads på Nørrebro i København og har aldrig oplevet
problemer. Hvor kender DU virkeligheden fra?

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 13:29

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Jeg har min arbejdsplads på Nørrebro i København og har aldrig oplevet
> problemer. Hvor kender DU virkeligheden fra?

Han bor på Sydsjælland et sted, har han oplyst.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 25-08-07 17:03

Den Sat, 25 Aug 2007 17:59:49 +0200 skrev hanzen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har du så evigt ret i.
> Folk med Peders seksuelle desorientering burde være de første der var imod
> muhamserinvasionen.

Kender ikke Peders seksuelle orientering, og jeg tror heller ikke at jeg
vil vide det.

Fra : hanzen

Dato : 25-08-07 17:07

> Kender ikke Peders seksuelle orientering, og jeg tror heller ikke at jeg
> vil vide det

Så ved du det altså alligevel.
--
hilzen
hanzen

Fra : Pjensen73

Dato : 25-08-07 17:45

Den Sat, 25 Aug 2007 18:07:01 +0200 skrev hanzen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Så ved du det altså alligevel.

Nej, men jeg har bange anelser.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 26-08-07 04:06

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Nej, men jeg har bange anelser.

Er han ikek Chestofil? Eller er det Folkemordsforherligeren der er det?

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-08-07 22:30

John wrote:

> Hvad skal vi dog med dette muhammedanske bundskrab i Danmark?

Og hvordan slipper vi af med alt det ikkemuhammedanske bundskrab som skriver
i dk.politik?

Per V

Fra : @

Dato : 25-08-07 23:09

On Sat, 25 Aug 2007 23:29:34 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Og hvordan slipper vi af med alt det ikkemuhammedanske bundskrab som skriver
>i dk.politik?

du kan da bare stoppe

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ralph

Dato : 25-08-07 23:10

> Og hvordan slipper vi af med alt det ikkemuhammedanske bundskrab som
> skriver i dk.politik?

Hvad med at sætte en IQ-test som grænse for nyhedsgrupperne, under 30 =
dk.politik.indvandring, over 30 = dk.politik, bare en ide.

--
Ralph

Fra : Peder B. Pels

Dato : 26-08-07 04:06

Ralph <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad med at sætte en IQ-test som grænse for nyhedsgrupperne, under 30 =
> dk.politik.indvandring, over 30 = dk.politik, bare en ide.

Jamen farvel så (jeg læser ikke d.p.i).

Fra : Pjensen73

Dato : 25-08-07 23:16

Den Sun, 26 Aug 2007 00:06:26 +0200 skrev Ralph:

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> ER der nogen - bortset fra pianister (os to, og andre tangentspillere
> fraregnet) der tror på det? Come on - folk er vel klogere, hvem skal tørre
> vores røv når det kommer så vidt - jeps, de fremmede.

Tror du virkelig de fremmede vil tørre de vantros numser?

Fra : Jan

Dato : 26-08-07 01:37

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> [...]
> andengenerationsindvandrere .."
>
> Hvad skal vi dog med dette muhammedanske bundskrab i Danmark?

Nej i mørke kan de fleste ældre vel få enhver med elefanthue til at ligne en
andengenerationsindvandre.

Jan

Fra : John

Dato : 26-08-07 02:39

"Jan" <jans@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse

> Nej i mørke kan de fleste ældre vel få enhver med elefanthue til at ligne
> en andengenerationsindvandre.

Sikkert, men hvis du ellers kan overkomme at læse hele nyheden, så vil det
åbenbares for dig at lovens lange arm har slået en klo i to af r*vhullerne.

John

Fra : El Trabajador

Dato : 26-08-07 07:16

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i

> Sikkert, men hvis du ellers kan overkomme at læse hele nyheden, så
> vil det åbenbares for dig at lovens lange arm har slået en klo i to
> af r*vhullerne.

Hvad mon så de bliver forkælet med?
--
El Trabajador

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 09:23

John wrote:

> Sikkert, men hvis du ellers kan overkomme at læse hele nyheden, så
> vil det åbenbares for dig at lovens lange arm har slået en klo i to
> af r*vhullerne.
Det er en rørende finfølelse, at du indsætter * i stedet for bandeord. Det
skulle du måske overveje med hele dit indlæg?

Per V.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-08-07 06:19

Jan formulerede spørgsmålet:
> "John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Nej i mørke kan de fleste ældre vel få enhver med elefanthue til at ligne en
> andengenerationsindvandre.
>
> Jan

Jeg bor ca. 15 huse derfra.
Det undrer mig at medierne ikke har nævnt at den overfaldne familie er
en utroligt velintegreret indvandrerfamilie der har boet der i 30-40
år.
Kai

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 07:28

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Jeg bor ca. 15 huse derfra.
> Det undrer mig at medierne ikke har nævnt at den overfaldne familie er
> en utroligt velintegreret indvandrerfamilie der har boet der i 30-40
> år.

Hvorfra ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-08-07 08:59

Per Rønne formulerede søndag:

> Hvorfra ?

Jeg mener at de er Indere eller Pakistanere, men kan ikke huske det.
Kai

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 09:59

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Per Rønne formulerede søndag:

> Jeg mener at de er Indere eller Pakistanere, men kan ikke huske det.

Er de indere kan de jo være såvel hinduer som buddhister og kristne.

I Pakistan forfølges hinduer og kristne som bekendt, mens buddhisterne
forlængst er fysisk udryddet. Ifølge SDE er 2% af befolkningen kristne,
2% hinduer og 1% 'andre'.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-08-07 10:18

"Per Rønne" wrote:

> [...]
>
> I Pakistan forfølges hinduer og kristne som bekendt, mens buddhisterne
> forlængst er fysisk udryddet. Ifølge SDE er 2% af befolkningen

Det vil PerV benægte til enhver tid, - de er multikulturelle, og de er glade
for det

Fra : Per Rønne

Dato : 26-08-07 10:59

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Det vil PerV benægte til enhver tid, - de er multikulturelle, og de er glade
> for det

Multikulturelliteten synes at begrænse sig til de 77% sunnier og 18%
shiaer. Når de forskellige etniske grupper ikke er oppe at slås, og når
de ikke brænder kristne kirker af, så går de løs på hinandens moskéer
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-08-07 11:20

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> shiaer. Når de forskellige etniske grupper ikke er oppe at slås, og
> når de ikke brænder kristne kirker af, så går de løs på hinandens

DK:

DSU-forbundssekretær Casper Claudi, der uddyber:

»Karen Jespersen har udtalt flere gange, at hun ikke ønsker at leve i et
multikulturelt samfund. Det gør vi i DSU, hvor vi ser netop det
multikulturelle som en fordel for udviklingen i samfundet.«

Ingen går ind for multikulti iflg PerV?

OG det var ikke en nødvendighed, at Nyrup Rasmussen løj groft om vores
politik mht at nærme os et multikulturelt samfund, - som bekendt sagde han,
at vi havde verden strengeste asyllove, mens vi havde verdens mest slappe,
enhver kunne komme ind.

Som Anne Knudsen skrev i en leder, - så skulle man have været idiot i den
tredje verden, hvis man ikke opdagede, at i DK kunne man komme ind uden
nogen kvalifikationer at byde på, og få udleveret en lejlighed og et stort
årligt beløb, bare for at være ankommet.

Praktisk taget alle blev jo anerkendt som flygninge dengang, og det har IKKE
at gøre med, at vi med "anstændighed ikke kunne gøre andet" - som nogle
velmenere har brugt som mantra lige siden. Alle andre lande i verden var
IKKE uanstændige, - det er jo storhedsvanvid at mene det !

Fra : John

Dato : 26-08-07 14:20

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Det undrer mig at medierne ikke har nævnt at den overfaldne familie er en
> utroligt velintegreret indvandrerfamilie der har boet der i 30-40 år.

Ja, man må undres!

Flere medier nævner heller ikke (Ritzau telegram), at forbryderne er
'fejlfarver'.

Hatten af for vort politi. De kender vistnok deres 'lus på trittet'!

Så må vi håbe, at der fremover er ledige pladser i vore fængsler.

John

Fra : Peder B. Pels

Dato : 26-08-07 04:06

> [...]

> andengenerationsindvandrere .."
>
> Hvad skal vi dog med dette muhammedanske bundskrab i Danmark?

Enkelststående tilfælde.... :P

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-08-07 21:44

On 26 Aug., 05:06, pe...@nospamplease.dk (Peder B. Pels) wrote:

> Enkelststående tilfælde.... :P

Nej, overfaldene sker da sker da af og til om end ikke ligeså voldsomt.