Injurielov bunder i medlidenhed dvs er ond~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-07 03:21

Injurielov bunder i medlidenhed dvs er ond.

Folk der går forbi mit plankeværk og læser Glistrup-slogans fx "Muslimslør
er krigserklæring imod os vantro" er ofte ansat i godhedsindustrien og anser
sig selv for gode, medlidende og anser mig for ond og racistisk og siger
ting om min ufølsomhed overfor de stakkels svage muslimer, der kæmper for at
blive integreret her, og som såres af mine ord.

Men man gør muslimer en bjørnetjeneste ved at pakke dem ind i vat og hindre
at de får nærkontakt med DANSK FRISPROG

Man har medlidenhed når man vil umyndiggøre og påstå at den beskyttede er
for svag og dum til selv at svare for sig.

Man ringeagter den man ynker. Det er ondskab

Folk kan ikke såres fysisk af ord - udover indirekte når opfordringer til
vold a la Goebbelstale før Krystalnat - eller bombeopskrifter sendt til
terrorister, eller attentat-instruktioner. Sådant skal straffes. Racisme
skal ikke straffes..

Folk der påstår sig såret af ord, er især fjolser, der har gjort sig sårbare
og søger martyrium og har uintelligent _rod_ i egen hjernekiste så de ØNSKER
AT FØLE SIG SÅRET og have martyrium.

Vi bør nedtrappe straf vedr bagvaskelse - kun skal den beløjede have ret til
at svare igen på samme plads, og hvis løgn medfører økonomisk skade (fx
påstand om bakterier i mad der sælges) så skal kunne tilkendes erstatning
til den beløjede.