VI ER FLERE END JER, NAZISWEIN
Fra : Peder

Dato : 22-08-07 23:58

COME ON COME ON

   ANTIFA HOOLIGANS

Hold kæft hvor er det bare fedt at se de unge mennesker i aktion.

http://faf.antifa.net/cms/front_content.php?idcat=74&idart=150

--------
Under nazi-marchen havde politiet også travlt med at holde et par
hundrede militante antifascister væk, som forsøgte at trænge
igennem til nazisterne fra forskellige sider. Derefter samlede de
lokale og de tilrejsende antifascister sig i en demonstration,
der gik op og ned igennem byen og spredte det antifascistiske
budskab, mens de enkelte nazister, den mødte, blev jaget væk.
Blandt andet måtte en gruppe danske nazister flygte over hals og
hovede og søge tilflugt inde på den lokale politistation.
..
..
..
Intet sted i Kolding kunne nazisterne føle sig sikre, og deres
"march" var en ynkelig gåtur, der endte i kaos, imens et par
hundrede antifascister demonstrerede igennem indre by. På trods
af ekstrem kort forberedelsestid lykkedes det at mobilisere
antiracister fra hele landet samt en masse lokale beboere, der
alt ialt gjorde Hess-marchen 2007 til en dundrende fiasko for
Jonni Hansen og DNSB.
----------

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 22:22

Peder wrote:

en masse lokale beboere, der
> alt ialt gjorde Hess-marchen 2007 til en dundrende fiasko for
> Jonni Hansen og DNSB.

Jeg undrer mig allermest over én ting: Hvorfor fejre Rudolf Hess, den på
alle måder mest kiksede og tåbelige af nazikoryfæerne?

Nå, det har jeg måske egentlig selv lige svaret på?

Per V

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 22:26

> Jeg undrer mig allermest over én ting: Hvorfor fejre Rudolf Hess, den
> på alle måder mest kiksede og tåbelige af nazikoryfæerne?
>
> Nå, det har jeg måske egentlig selv lige svaret på?

Det var vist et retorisk spørgsmål, som ikke fortjener svar. Nu har du så
set dig selv på skrift igen, og så har du vel lidt ro i sindet.

Jeg kan så i mellemtiden undre mig over, du ulejliger dig med at besvare en
åbenlyst forstyrret person, blot fordi han udtaler sig negativt om
nynazisterne. Du hylder tilsyneladende tanken om, at "mine fjenders fjende
er min ven" for enhver pris. Er der slet ingen grænser for, hvor ubetænksomt
du kan optræde på usenet, når blot du kan forfølge dine fordomsfulde og
lillehjerne-betingede kæpheste?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 23:01

Jens Bruun wrote:
> [...]
> grænser for, hvor ubetænksomt du kan optræde på usenet, når blot du
> kan forfølge dine fordomsfulde og lillehjerne-betingede kæpheste?

Er der slet ingen grænser for, hvor mange skjulte motiver, du kan malke ud
af et indlæg om noget helt andet?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 23:21

> Er der slet ingen grænser for, hvor mange skjulte motiver, du kan
> malke ud af et indlæg om noget helt andet?

Nej. Hvorfor besvarer du et indlæg fra en åbenlyst forstyrret person?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-07 08:44

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Hvorfor besvarer du et indlæg fra en åbenlyst forstyrret person?

Hvis man ikke skulle besvare den slags indlæg, ville denne gruppe snart dø.

Per V.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-08-07 08:47

"Jens Bruun" skrev >
> Nej. Hvorfor besvarer du et indlæg fra en åbenlyst forstyrret person

igen?

- Jensby

Fra : @

Dato : 22-08-07 23:05

On Wed, 22 Aug 2007 23:21:32 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Peder wrote:
>
> en masse lokale beboere, der
>
>Jeg undrer mig allermest over én ting: Hvorfor fejre Rudolf Hess, den på
>alle måder mest kiksede og tåbelige af nazikoryfæerne?

du undrer dig ikke over at nogen kan finde på at bruge vold mod en
demonstration?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-07 08:02

> du undrer dig ikke over at nogen kan finde på at bruge vold mod en
> demonstration?

NETOP
Det er ingen undskyldning for de autonome - og for politiets modarbejdelse
af Jonni

Iøvrigt vil jeg gerne vide hvad var kikset ved Hess?

Han var med til at skabe en begavet ideologi - det tabte krigen.
Han myrdedes i fængslet af briterne og var aldrig sindsyg

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 23-08-07 16:11

> Han myrdedes i fængslet af briterne og var aldrig sindsyg

Lyder sandsynligt.
Jeg kan skam heller ikke forstille mig at en senil olding på 93 år kan
dø af naturlige årsager.

- cep

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 22-08-07 23:27

Per Vadmand wrote:
> [...]
> alle måder mest kiksede og tåbelige af nazikoryfæerne?
>
> Nå, det har jeg måske egentlig selv lige svaret på?

Det undrer faktisk også mig.. Blev han ikke udråbt til landsforrædder af
nazisternes elskede führer?

- cep

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-07 08:45

Claus E. Petersen wrote:

> Det undrer faktisk også mig.. Blev han ikke udråbt til landsforrædder
> af nazisternes elskede führer?

Jo, og han "slap" med livsvarigt i Nürnberg, fordi han var tydeligt
sindsforvirret.

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 23-08-07 16:05

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Jo, og han "slap" med livsvarigt i Nürnberg, fordi han var tydeligt
> sindsforvirret.

Og fordi han vel ikke havde lod eller del i nazisternes allerværste
forbrydelser, fordi han under størstedelen af krigen var krigsfange i
UK.

Derudover mener jeg at de heldigvis få nazister vi har her i landet,
bedst behandles ved at blive integreret i skole og arbejde, så de dermed
kan få deres syge idéer ud af kroppen. Det gælder flertallet af dem, der
er HJ-drenge i alderen 16-20 år; en Johnni Hansen er nok uden for
pædagogisk rækkevidde. Men heldigvis er nazisterne ikke drevet helt ud
på overdrevet, som det er tilfældet i vore nabolande som Sverige og
Tyskland.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-07 10:24

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse

> Det undrer faktisk også mig.. Blev han ikke udråbt til landsforrædder af
> nazisternes elskede führer?

Historikere er vist enige om at Hitler ville tabe kampgejst hvis han
indrømmede at han ønskede Hess til at forhandle kompromisfred med
englænderne og han var nødt til at falskmelde "LAndsforrædder" da
fredsmissionen mislykkedes og _Hess blot fangedes

Fra : Peder

Dato : 23-08-07 16:53

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> skrev
>Peder wrote:

> en masse lokale beboere, der

>Jeg undrer mig allermest over ?n ting: Hvorfor fejre Rudolf Hess, den p?
>alle m?der mest kiksede og t?belige af nazikoryf?erne?

>N?, det har jeg m?ske egentlig selv lige svaret p??

Nazierne er for dumme og klamme!

Der var en flok antifascister, som knaldede en flaske i hovedet
på et nazisvin, og derefter løb de - og nazierne har fortjent
VÆRRE BEHANDLING.