Hærværk udført af identificerbar muslim.
Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-07 00:15

Hærværk udført af identificerbar muslim.

Det meste hærværk, der sker mod min matrikel, sker om natten og det er svært
at vide hvem de kriminelle er

Men de sidste dage har en og samme mellemøstlige fedladne bilejer råbt og
skreget på fortovet om at jeg er bøsse og min mor er luder og han vil "lege"
med mig og alle de voldelige ting, som han vil gøre ved mig, når han får
fat i mig.

Nu har han to gange smadret havemøbler og stjålet ting, og jeg mailer dette
til politiet i håb om at de tager en snak med ham, mindst.(evt telefonisk)

En venlig barnevognskørende spædbarnsfar, vistnok kok, overværede en
trusselsepisode og fotograferede bilens nummerplader, og jeg foreslår, at
politiet statuerer eksempel med telefonisk advarsel, for ellers er politiet
med til at gøre landets muslimer mere voldelige end ellers, og gøre dem mere
intolerante overfor medborgeres ytringsfrihed end ellers.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N, 35861000, CPR1702460529

Fra : Vidal

Dato : 22-08-07 11:19

Bo Warming wrote:

> CPR17024605xx

Det er ikke mange, der lægger deres cpr-nummer
på internettet.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ulrich Valera

Dato : 22-08-07 23:20

On 22 Aug., 12:19, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det er ikke mange, der lægger deres cpr-nummer
> på internettet.
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

----------------------------
Det er såmænd helt ligegyldigt, hvor man lægger sit cpr-nummer.

Det blev i sin tid garanteret, at nummeret kun var til interne
statsadministrative formål.

Snydt som sædvanlig! Cpr nummeret svines nu rundt overalt. Man kan
formentlig ikke en gang abonnere på Anders And uden at skulle opgive
det.

Og så kommer den igen: Dummernes fælleskor: "Har man ikke noget at
skjule, kan man jo ikke have noget imod at give personnummer overalt!!

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-08-07 08:00

[...]

BW: JEg har intet at skjule. Når jeg skriver til politiet skal de have CPR
og hvorfor fjerne fra kopi til dk.politik?

Måske mange har noget at skjule. HVad?