Hurra min nældefeber er væk
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-07 11:42

Ja jeg fik nældefeber d. 19-12-06
helt vildt og slemt.
Men nu er den væk lige hvad jeg ikke kan tåle, det fandt jeg aldrig ud
af.
Hehe det er som om at mit ophold på dette års roskildefestigval var
vendepunktet
Så kunne min krop lærrer det
Ja sjovt nok gik det bedre og bedre efter den der mudde tur.

Det er noget mærkeligt noget med nældefeber.

Mvh Allan

Fra : Martin

Dato : 27-08-07 18:28

> Det er noget mærkeligt noget med nældefeber.

Ja argh jeg er satme også glad for at jeg kun har prøvet det 1 gang i mit
liv. Det er jo lige til at blive vanvittig af! Jeg fandt heller aldrig ud af
hvad grunden var...

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-07 19:46

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> liv. Det er jo lige til at blive vanvittig af! Jeg fandt heller aldrig ud

Nej det er ikke et hit at ligne elefantmanden på 30 sek.
Nå nu er det væk og jeg er glad
Mvh Allan