opera i verona
Fra : Jens Nielsen

Dato : 26-08-07 17:40

næste weekend skal jeg en tur til opera i verona med konen.

har set at portene åbnes kl 1800 og selve operaen starter kl. 2100.

er der nogen der har en pejling på om det er nødvendigt at være der kl. 1800
(vi har unummerede pladser) da jeg syntes at det må være hårdt at sidde på
stenene i 3 timer inden operaen starter.

kan man købe lidt mad/drikke i arenaen??

på forhånd tak.

mvh
jens

Fra : sailor99

Dato : 26-08-07 20:44

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidde på stenene i 3 timer inden operaen starter.
>
> kan man købe lidt mad/drikke i arenaen??

Ja, hvis Du vil have en ordentlig plads, skal du være der, når de åbner.
Medbring en pude til at sidde på og én til ryggen.- Tag selv mad og drikke
med, og et stearinlys.
God fornøjelse, du får en oplevelse for livet, og jeg er godt misundelig.
Mvh
Georg