OT? Rundkørsels-hunde...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-08-07 21:32

....de er faktisk ret søde, og nej, det er ikke et nyt ord for et gadekryds.

Tag en kikker:
http://www.corren.se/pages/static/archive/2006/42/iwrwj4xjuk6p7j2.xml

Det startede med at en kunstner blev bedt om at lave en udsmykning, og siden
greb det om sig:
http://archive.corren.se/archive/2006/3/28/1v1buro2ygm2frp.xml?category1=1096984640-4&category2=1096984640-7&
Hundefiguren blev ødelagt af ukendte gerningsmænd, og senere genopført i
bronze.
http://da.wikipedia.org/wiki/Rondellhund

Hyggelig, venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Søren LH

Dato : 28-08-07 22:59

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hundefiguren blev ødelagt af ukendte gerningsmænd, og senere genopført i

Ja, jeg er kommet en del i Linköping på det sidste og har set de der
rondell-hundar, og læst om dem i aviserne derovre. En virkelig sjov ide,
hvor folket tager magten i kunstlivet og de fleste rondell-hundar jeg har
set har været fantastisk flotte.

Der har være snak om at samle dem i et museum, jeg ved ikke om det er blevet
til noget.

Mvh
Søren