SKYPE halter
Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-08-07 18:50

Jeg har et alvorligt problem med min skype, det virker osm den ikke får nok
CPU tid, for den går nærmest i stå i nogle sekunder, hvorefter den så køre
igen.

Når jeg chatter med en anden, så kan jeg let  nå at skrive omkring 15 tegn,
inden den skriver dem på skærmen, og det er altså ikke til at holde ud,,,

Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre ved det?
Ændre programmets priotet?
Når jeg køre top kan jeg se at den køre med priotet 15, som alle andre
programmer jeg har som alm. køre.
Jeg har ikke nogen ide om hvordan jeg ændre på prioteten, hvordan gør man
det, og hvor højt bør jeg sætte den som  max? (eller det er vel nærmer et
lavt tal, der giver høj priotet?)

Med venlig hilsen

Ivar Madsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-09-07 05:51

Ivar Madsen skrev:

> dk.edb.system.unix
> Jeg har et alvorligt problem med min skype, det virker osm den ikke får
> nok CPU tid, for den går nærmest i stå i nogle sekunder, hvorefter den så
> køre igen.

løste det ved at installere nyseste version af skype.
Mandriva pakken kunne jeg godtnok ikke få til at køre, men den statiske
version køre uden problemmer.