MS Windows
briani 27239
Canon Scanner og Vista
Fra : Allig8or

Dato : 26-08-07 17:29

Har netop installeret Vista Ultimate...det gik fint nok,
men ,Jeg kan ikke få installeret min gode gamle Canonscanner FB630U,har
hentet den nyeste Scangear fra Canon(der står godt nok ikke noget om
Vista),men Vista vil ikke lade mig installere .inf-filen.....
nogen der har et godt tip,til at installere den..?

mvh
Henning Holm

Fra : A.N.

Dato : 26-08-07 20:48

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vista),men Vista vil ikke lade mig installere .inf-filen.....
> nogen der har et godt tip,til at installere den..?

Canon er ikke flinke til at lave nye Vista drivere til der scannerer.
Jeg har en N650U og der findes ikke nogen Vista driver, og jeg tror ikke der
kommer nogen,
de vil sælge nye???? Dårlig driver politik

Axel

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 26-08-07 22:07

"A.N." <axelnospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der kommer nogen,
> de vil sælge nye???? Dårlig driver politik

Min N650U har nu kørt fint med vista det sidste halve år...

Mvh
Morten

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 26-08-07 22:16

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse

http://windows-vista-updates.blogspot.com/2007/05/canon-scanner-drivers-for-windows-vista.html

der skulle være en driver.

--
ad

Fra : Allig8or

Dato : 27-08-07 02:21

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://windows-vista-updates.blogspot.com/2007/05/canon-scanner-drivers-for-windows-vista.html
>
> der skulle være en driver.
>
> --
> ad
Mange Tak for hjælpen...

mvh

Henning Holm

Fra : A.N.

Dato : 27-08-07 09:59

Det var da dejligt at der findes en driver til N650U.
Det er bare mærkeligt at den ikke findes på Canons egen hjemmeside???
Axel

Fra : Allig8or

Dato : 27-08-07 14:53

"A.N." <axelnospam@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Det var da dejligt at der findes en driver til N650U.
> Det er bare mærkeligt at den ikke findes på Canons egen hjemmeside???
> Axel
Hmmm....nu er den driver på siden, ikke præcis til Canon,
den hedder Vuescan **,men Jeg fik installeret scanneren,
med driveren fra Canon,den skulle bare lige fjernes fra
"ukendte enheder"...

Henning Holm