MS Windows
briani 27239
Sorteringsregler i Outlook Expres Vista
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 26-08-07 09:59

Hej
Hvis man skal fordele mails mellem flere brugere med samme abonnement.
Hvoledes gøre dette i Vista.
Nils

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-07 12:47

Den 26-08-07 10.58 skrev Nils Boesgaard følgende:

> Hvis man skal fordele mails mellem flere brugere med samme abonnement.
> Hvoledes gøre dette i Vista.

Du finder en guide på TDCs hjemmeside:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5684

P.S. Dit mailprogram har fået nyt navn, nu hedder det Windows Mail.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler med alarmfunktion, så du aldrig glemmer en aftale.

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 26-08-07 16:59

Ja. denne side kender jeg godt, men det er til windows XP. Men hvor finder
jeg det til Vista.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-07 17:12

Den 26-08-07 17.59 skrev Nils Boesgaard følgende:
> Ja. denne side kender jeg godt, men det er til windows XP. Men hvor finder
> jeg det til Vista.

Har du prøvet at gennemgå guiden? Og hvor gik det i så fald galt?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sunbird: gratis kalender som du kan dele med andre.