2 Gb gratis serverplads... hvor?
Fra : Martin

Dato : 26-08-07 17:16

Jeg søger 2 Gb gratis serverplads i et par måneder. Nogen der kan anbefale
et sted?

Hilsen Martin

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-08-07 17:45

Martin wrote:

> Jeg søger 2 Gb gratis serverplads i et par måneder. Nogen der kan
> anbefale et sted?

Mount gmail som filsystem?

Fra : Chano Andersen

Dato : 26-08-07 17:59

Jesper Lund wrote:

> Mount gmail som filsystem?

Kan jeg så hoste min hjemmeside derfra? Eller nogle filer jeg har til
download?

- Chano Andersen.

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-08-07 18:08

Chano Andersen wrote:

> Kan jeg så hoste min hjemmeside derfra? Eller nogle filer jeg har
> til download?

Ikke domain hosting. Hosting med 2 Gb plads vil formentlig generere en
masse trafik, så jeg tror at det bliver svært at finde det produkt til 0
kr.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-08-07 19:28

¨
http://www.latestdot.dk måske

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-08-07 19:52

Michael Kjærsgård wrote:

> ¨
> http://www.latestdot.dk måske

Hmm, gad vide om "ubegrænset Mb" også inkluderer 2 Gb, og den trafik som
det sikkert trækker med sig...