Frederikshavn gøteborg.
Fra : Coppi

Dato : 25-08-07 17:24

Hej med jer.

Vi er 3 veninder der har mægtig lyst til en tøsetur til Gøteborg, har lige
siddet og kigget på Stenalines hjemmeside.

Den er da underlig, først kunne jeg booke til 660 kr for 3, jeg rodede lidt
rundt og kunne så pludselig kun få 3 billetter uden bil til knap 1000 kr.
De plejer da at have sådan nogen endagsbilletter til 100 kr pr stk. Jeg kan
kun finde flexibilletter og ingen økonomi.

Er nogen af jer kloge og kan finde rundt eller ved om de har specielle
tilbudstider eller lignende.
Vi skal afsted engang i september, en hverdag og skal fra Frederikshavn kl
1000 og hjem igen 1845

På forhånd tak

coppi

Fra : søren poulsen

Dato : 26-08-07 10:05

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbudstider eller lignende.
> Vi skal afsted engang i september, en hverdag og skal fra Frederikshavn kl

det koster kun 660,- når jeg prøver at bestille så tror du bare skal prøve
igen
god tur

--
Mvh søren p